Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dziwne, powtarzające się zjawisko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1

BabaYaga.
  • Postów: 16
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam, jestem 20 letnim studentem i na to forum trafiłem nieprzypadkowo. W zasadzie chyba zagoszczę tu na dłużej bo w moim życiu jest wiele tajemniczych rzeczy, dziś jednak skupię się na najdziwniejszym zjawisku jakie mnie dotyczy. Mianowicie, od jakiegoś czasu, może półtora roku, może dwa lata, czasami zdarza się że gdy idę sobie wieczorem po mieście, a w zasadzie różnych miastach, nagle gaśnie latarnia,i to zawsze ta obok której jestem najbliżej. Biorąc pod uwagę ogólne prawdopodobieństwo takiego zdarzenia, to że zaobserwowałem to u siebie myślę 10-15 razy,trochę mnie to niepokoi i nie wiem co mam o tym myśleć. Mam nadzieję że otrzymam od Was jakieś wskazówki, liczę na ciekawą dyskusję, jeśli macie jakieś pgtania odnośnie mnie,zdarzeń z przeszłości itp, z chęcią na nie odpowiem, czy to tu, czy na pw.
  • 0

#2

Endinajla.

    Empatyczny Demon

  • Postów: 2169
  • Tematów: 162
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Nie jesteś osamotniony w tym. ;) Mi też się to zdarza. Kiedy przechodzę koło lampy to gaśnie, po czym, jak ją minę to znowu się zapala. Jednak tłumaczę to tym , że pewnie tak to działa, albo dochodzi do jakiegoś spadku napięcia, co nie ma związku z tym, że to ja mijam tą latarnię. Tak, uważam,że to zbieg okoliczności. A spróbuj przejechać się w więcej miejsc, jak najdalej oddalonych od siebie. Wtedy sprawdzisz to najdokładniej. W  ferie w góry a w wakacje nad morze. :D etc.


  • 0



#3

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Całkiem spory temat Gasnące latarnie - fenomen SLI

Nieco mniejszy - Zapalające się latarnie

Miłej lektury.