Skocz do zawartości


Zdjęcie

Duch w lesie?

duch las podkarpacie cień

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#1

Drwal Anonim.
  • Postów: 25
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam, 
widzę że do spraw związanych z duchami, marami itp podchodzicie raczej sceptycznie, ale może ktoś słyszał o podobnym przypadku.

Zacznę może od tego, że jestem rolnikiem. Wiadomo że na zimę żeby ogrzać dom potrzeba drewna, Mieszkam blisko lasu, pewnie jakieś 50-100m od niego. Ostatniej soboty, z braćmi byliśmy właśnie w lesie po drewno, oni mięli już wracać do domu, a ja akurat przypomniałem sobie że zostawiłem w polu zaczep (nie będziemy się w to wgłębiać) więc oni pojechali do domu, a ja postanowiłem iść na skróty w owe pole. Szedłem przez las, chodziłem tamtędy nie raz, z resztą przy lesie jestem wychowany więc znam różne skróty, ścieżki itp. Las nigdy mnie nie przerażał jeśli o to chodzi. Dodam jeszcze że byłem trzeźwy, nie ćpam, nawet papierosów nie palę. Nie mam żadnych uzależnień jeśli o to chodzi... 
Idąc, w pewnym momencie zobaczyłem przed sobą (no jakieś 20m dalej) coś na postać człowieka, z tym że nie było to specjalnie wyraźnie, najprościej opisać to słowem ,,cień" ale nie taki który coś rzuca na ziemię, tylko normalnie idący sobie po leśnych ścieżkach. Nie wiem jaka głupota mną wtedy kierowała, ale postanowiłem za tym czymś iść. ,,To" prowadziło mnie w głąb lasu.

Może warto teraz dodać że w tym miejscu ludzi często łapał ,,błąd" - tak się na to mówi u nas na wsi, nie wiem czy to oficjalna nazwa (błąd polegał na tym, że ludzie idąc tamtędy w pewnym momencie tracili orientację gdzie są, odbijali w jakieś losowe kierunki i potrafili wyjść w jakichś innych miejscowościach oddalonych o parę kilometrów). 
Ale to co ja widziałem, nie było ,,błędem" bo dokładnie wiedziałem gdzie idę, po prostu chciałem zobaczyć gdzie ów cień mnie zaprowadzi. W zasadzie nie myślałem wtedy o niczym poza tym jednym: iść za nim.