Skocz do zawartości


Zdjęcie

Powtarzający się sen

sen szkoła

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1

Carrimon85.
  • Postów: 2
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Cześć, mam 23 lata obecnie studiuję, odkąd skończyłem liceum czyli cztery lata temu ciągle mam sny, że tam jestem i mają one wydźwięk negatywny (miałem poważne problemy z  kilkoma przedmiotami). Od czterech lat potrafię mieć te sny nawet po trzy razy w tygodniu, nie ma w nich nic konkretnego, tylko po prostu, że jestem w liceum (tylko i wyłącznie liceum) i nie chcę tam dalej tam być, w tych snach mam w świadomości zawsze taką myśl: nie chcę powtarzać liceum (zawsze je powtarzam nie wiedząc czemu) i równocześnie studiować.

Oczywiście nie przeżyłem żadnej traumy w szkole, chociaż nieraz byłem załamany przez nauczycieli którzy się na mnie uwzięli.

 

Z góry bardzo dziękuję za jakiekolwiek pomysły co te sny mogą oznaczać.


  • 0

#2

Edward IV Groźny.

    Greater than you

  • Postów: 248
  • Tematów: 43
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 12
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Też miewam takie sny ale o gimnazjum (jestem w liceum) nienawidziłem swojej szkoły i do teraz mi się przypomina. W twojej podświadomości, liceum jest czymś złym po prostu.


  • 0



#3

Carrimon85.
  • Postów: 2
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Też tak myślę, tylko dziwi mnie to, że to już trwa cztery lata i to w dodatku tak często, nie odczuwam przez to żadnego dyskomfortu no ale ile można?


  • 0

#4

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Cztery lata? Tylko?

U mnie sny o liceum (o tym, że jestem nie przygotowany, że czegoś nie umiem, że sprawdzian, matura, że się spóźniam itp.) skończyły się dooobre kilka lat po studiach.