Skocz do zawartości


Zdjęcie

Twarz na zdjęciu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1

martika2108.
  • Postów: 2
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Zdjęcie zrobione w zeszłym roku.Wszyscy którzy widzieli to zdjęcie mówią że jest tam twarz ja niestety nie znam się aż tak na fotografii żeby wyostrzyć zdjęcie i zobaczyć dokładnie tą twarz.Ogólnie to od jakiegoś czasu mamy dużego pecha nic się nam nie układa pracy nie było ciągłe kłótnie itp,dowiedziałam się także że nad moją rodziną krąży klątwa ale ta osoba co o tym wiedziała dokładnie niestety już nie żyje. Moja babcia opowiadała mi że rozmawiała z duchami.A ja znowu zawsze przeczuwam gdy ma się zdarzyć coś złego lub ktoś ma umrzeć ale nigdy nie udało mi się zobaczyć ducha bo nie ukrywam boje się duchów. W mieszkaniu w którym obecnie mieszkam działy się dziwne rzeczy, raz spadła suszarka do włosów która się sama włączyła szyba w obrazie matki boskiej z dzieciątkiem pękła,mój partner widział małą dziewczynkę w białej sukience.Postanowiłam w końcu z kimś o tym porozmawiać i poprosić co dalej robić czy jest się czego bać?20150802_211649.jpg


  • 0

#2

Wszystko.
  • Postów: 10021
  • Tematów: 74
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Gdzie niby jest ta twarz? Tam gdzie po prawej jest to na czarno zaznaczone?
  • 0



#3

martika2108.
  • Postów: 2
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Tak zaznaczyłam


  • 0

#4

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Zdjęcie zrobione w zeszłym roku.Wszyscy którzy widzieli to zdjęcie mówią że jest tam twarz ja niestety nie znam się aż tak na fotografii żeby wyostrzyć zdjęcie i zobaczyć dokładnie tą twarz.

Żarty - nic tam nie ma.