Skocz do zawartości


Zdjęcie

Reklamy spersonalizowane


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1

dziewoja.
  • Postów: 32
  • Tematów: 6
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Załamałam się... I nie wiem z kim mam się tym podzielić, więc uznałam że może Wy podejmiecie temat i podzielicie się swoimi poglądami/doświadczeniami.

 

Zapewne wiecie czym są reklamy spersonalizowane. Np. kiedy szukam w internecie jakiegoś produktu (np. nowego telefonu) to potem na wielu innych stronach internetowych wyświetlają nam się reklamy właśnie z telefonami np. na allegro lub ceneo.

 

Zdążyłam się już do tego chwytu marketingowego przyzwyczaić, i do tego że każdy nasz ruch w internecie jest śledzony. ALE... to co się wydarzyło dziś przekroczyło wszystko...

 

W moim pokoju na półce od kilku dni stoi fluid, tzn flakon z fluidem który jest już pusty i na dniach miałam na mieście (w rossmanie) kupić nowy - dla mojej mamy - identyczny z tym pustym. Dziś, przeglądając internet, w reklamach sugerowanych wyświetlił mi się... fluid tej firmy... więcej - co do joty ten sam, do cery zwykłej i tłustej, ten sam odcień.

 

Sparaliżowało mnie. Jestem pewna że nie szukałam go nigdy w internecie bo nie miałam takiej potrzeby. zawsze kupowałam w rossmanie. nawet nie sprawdzałam ceny w necie. no po prostu jestem pewna! Poczułam się sparaliżowana. 

 

Pierwsza myśl, to to że fluid stoi na półce, gdzie sięga kamera laptopa. Ale nawet nie chcę o tym myśleć...

 

 


  • 0

#2 Gość_critter☆

Gość_critter☆.
  • Tematów: 0

Napisano

Przypadek. Ale w ramach testu możesz na półce postawić inny produkt, którego nigdy nie szukałaś w necie i zobaczyć czy również się  wyświetli. A jeśli mocno cię to gryzie to zaklej kamerkę plastrem. Ja sam kamerek w lapkach ani na monitorze nie zaklejam ale znam takich co zaklejają.


  • 0

#3

Kronikarz Przedwiecznych.

    Ten znienawidzony

  • Postów: 2247
  • Tematów: 272
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 8
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

A może mama szukała, skoro się skończył? Przejrzałaś historię wyszukiwania? Nie wydaje mi się, żeby ktoś, nawet jeśli podgląda, akurat skupiał się na fluidzie :) a to, że ktoś podgląda, także wydaje mi się mało prawdopodobne - nie wariujmy.


  • 0



#4

dziewoja.
  • Postów: 32
  • Tematów: 6
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

A może mama szukała, skoro się skończył? Przejrzałaś historię wyszukiwania? Nie wydaje mi się, żeby ktoś, nawet jeśli podgląda, akurat skupiał się na fluidzie :) a to, że ktoś podgląda, także wydaje mi się mało prawdopodobne - nie wariujmy.

jeśli chodzi o technologię to mama została w XX wieku. staram się nie wariować, ale chyba łatwo sobie wyobrazić moje odrętwienie i pierwszą myśl heh


  • 0

#5

Dirty Frank.

    If you dont know my name, you can call me Dirty

  • Postów: 222
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Nie wydaje mi się, żeby ktoś, nawet jeśli podgląda, akurat skupiał się na fluidzie :) a to, że ktoś podgląda, także wydaje mi się mało prawdopodobne - nie wariujmy.

 

Takich rzeczy nie robi "ktoś", to po pierwsze - tylko boty, skanujące dokładnie wszystko.

Facebook np już został złapany kilka razy na gorącym uczynku (przy "zabawach" z kamerami w lapkach userów), na pewno przy odrobinie wysiłku znajdziesz info na ten temat w sieci.

Ale zapytasz jak niby bot ma rozpoznać "fluid" na zdjęciu?

Otóż boty google już od dawna "czytają" obrazy - dosłownie czytają.

Nawet w polskim środowisko skupionym dookoła SEO zostało to dowiedzione kilka razy :) Boty google potrafią dokładnie przeczytać teksty z wielu formatów obrazów/grafik. 

Wystarczy znaleźć na obrazie keyword - "słowo klucz" (np model czegoś, czy markę) - pstryk i światło. Zero magii - nowoczesny marketing. 

 

Także owszem, na takie targetowanie reklam w sieci powinniśmy być przygotowani. Żadna nowość. 


Użytkownik Dirty Frank edytował ten post 03.04.2016 - 15:31

  • 1

#6 Gość_.Uzurpator.

Gość_.Uzurpator..
  • Tematów: 0

Napisano

Sparaliżowało mnie. Jestem pewna że nie szukałam go nigdy w internecie bo nie miałam takiej potrzeby. zawsze kupowałam w rossmanie. nawet nie sprawdzałam ceny w necie. no po prostu jestem pewna! Poczułam się sparaliżowana.

 

W tym sęk. Fluid jest sprzedawany w drogerii Rossmann więc prawdopodobnie jest również agresywnie reklamowany w sieci na target kobiecy. To jest czysty przypadek po prostu używasz popularnego produktu.


  • 0

#7

Dirty Frank.

    If you dont know my name, you can call me Dirty

  • Postów: 222
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

 

Fluid jest sprzedawany w drogerii Rossmann więc prawdopodobnie jest również agresywnie reklamowany w sieci

 

Obecność w Rossmanie = agresywny marketing w sieci  :szczerb:

Także widzisz dziewoja, kolega spojrzał w szklaną kulę i już jest pewien jak to było z Twoim fluidem :)

 

P.S.

1. Możesz podać nazwę tego fluidu? Chciałbym spojrzeć na ten agresywnie promowany produkt. 

2. Gdzie dokładnie Ci się wyświetlił? googlowskie reklamy czy jakieś inne?


Użytkownik Dirty Frank edytował ten post 03.04.2016 - 16:42

  • 2

#8 Gość_.Uzurpator.

Gość_.Uzurpator..
  • Tematów: 0

Napisano

Obecność w Rossmanie = agresywny marketing w sieci  :szczerb:
Także widzisz dziewoja, kolega spojrzał w szklaną kulę i już jest pewien jak to było z Twoim fluidem :)

 

Widzisz teraz będziesz bawił się w podważanie wszystkiego co piszę bo Ci nie przeszła gładko dyskusja ze mną.

 

Wniosek o Rossmann jest prosty - jest to jedna z większych sieci drogeryjnych w Europie. Nie każdy fluid jest tam dostępny a jeżeli jest tam dostępny musi być stabilną marką, która oprócz tego, że reklamuje się już za pomocą współpracy z Rossmann. To musi to podpierać agresywnym marketingiem w sieci aby kobieta czy mężczyzna szukających alternatywy do palenia lub nowego wkładu znalazła ten akurat fluid na swojej drodze.


  • 0

#9

Dirty Frank.

    If you dont know my name, you can call me Dirty

  • Postów: 222
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

 

Obecność w Rossmanie = agresywny marketing w sieci  :szczerb:
Także widzisz dziewoja, kolega spojrzał w szklaną kulę i już jest pewien jak to było z Twoim fluidem :)

 

Widzisz teraz będziesz bawił się w podważanie wszystkiego co piszę bo Ci nie przeszła gładko dyskusja ze mną.

 

Wniosek o Rossmann jest prosty - jest to jedna z większych sieci drogeryjnych w Europie. Nie każdy fluid jest tam dostępny a jeżeli jest tam dostępny musi być stabilną marką, która oprócz tego, że reklamuje się już za pomocą współpracy z Rossmann. To musi to podpierać agresywnym marketingiem w sieci aby kobieta czy mężczyzna szukających alternatywy do palenia lub nowego wkładu znalazła ten akurat fluid na swojej drodze.

 

 

Widzisz, byłem 100% pewien że tak to zinterpretujesz :)

 

Otóż nie, mam też inne cele w życiu obok śledzenia Twojej aktywności ale czasem nie daję rady przejść obok zupełnych bzdur - wierzę, że masz dobre intencje ale wychodzi czasem inaczej niż być chciał.

 

Wiesz ile jest produktów w Rossmanie online? Kilka-Kilkanaście tysięcy na bank :) 

I dalej chcesz mi powiedzieć, że każdy z nich (każdy obecny w Rossmannie), jest agresywnie promowany płatnymi reklamami?  :szczerb:

Zdajesz sobie sprawę, ile kosztuje promowanie produktu w sieci? Wiesz w ogóle na czym to polega i jak to działa? Np google adwords/adsense? Wiesz jak się wraca do klienta po cookies?

 

 

 

Nie każdy fluid jest tam dostępny a jeżeli jest tam dostępny musi być stabilną marką, która oprócz tego, że reklamuje się już za pomocą współpracy z Rossmann. To musi to podpierać agresywnym marketingiem w sieci aby kobieta czy mężczyzna szukających alternatywy do palenia lub nowego wkładu znalazła ten akurat fluid na swojej drodze.

 

 

Po tym zdaniu wiem - że nie wiesz :) więc po co się wypowiadasz na temat, którego nie rozumiesz? (pytam zupełnie bez złośliwości) 

 

Tak więc Uzurpator - nie :) Zaczepiłem kolejny twój post mijający się z prawdą, zwyczajnie. Chyba od tego między innymi jest forum, c'nie? :)

Zachęcam do wytykania mi błędów oczywiście, bardzo chętnie podyskutuję. 

 

 

bo Ci nie przeszła gładko dyskusja ze mną.

 

 

która? ta w której się nadąsałeś bo wytknąłem Ci kolejny błąd i niewiedzę na temat na który się wypowiadasz?  :szczerb:


Użytkownik Dirty Frank edytował ten post 03.04.2016 - 17:05

  • 2

#10

MEfi..
  • Postów: 412
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

A może masz fejsbóka, do tego płacisz kartą, itp.? może to w tę stronę zadziałało?


  • 0



#11 Gość_.Uzurpator.

Gość_.Uzurpator..
  • Tematów: 0

Napisano

I dalej chcesz mi powiedzieć, że każdy z nich (każdy obecny w Rossmannie), jest agresywnie promowany płatnymi reklamami?

 

Przykro mi, ale ja tego nie napisałem. Napisałem, że ten konkretny liquid (płyn do epapierosa) konkretnej marki jest reklamowany. I jest dostępny w Rossmann.

 

Sorry, ale Ty mi wytykasz wszystko na podstawie faktu, który nie został przeze mnie napisany więc napiszę bardzo precyzyjnie żebyś zrozumiał.

 

Pani dziewoja napisała wyraźnie. Jest wielbicielką konkretnej marki wkładu do liquid, który zakupuje Rossmann a ja zasugerowałem, że aktualnie ta firma odpowiedzialna za dystrybucje tego produktu korzysta z usług Google Adwords. I wszystko jest tutaj dziełem przypadku, że ulubiona marka Pani dziewoja została zaproponowana przez Google Adsense. Nie ma tutaj żadnego powiązania z cookies z przykładu jaki Ci wypisuje.

 

Resumując moją wypowiedź to co napisałem: 

W tym sęk. Fluid jest sprzedawany w drogerii Rossmann więc prawdopodobnie jest również agresywnie reklamowany w sieci na target kobiecy. To jest czysty przypadek po prostu używasz popularnego produktu.

 

Jest w pełni prawdziwe i zasadne. A Ty zaczynasz analizować moją wiedzę na temat marketingu, zasady działania ciasteczek, usług google adsense/adwords chociaż nie napisałem nic co nie jest zgodne z prawdą przykro mi chłopie, ale się pogrążasz. Nie oskarżaj mnie co chwila o kłamstwa jeżeli nie masz konkretnych argumentów na to co piszesz albo naucz się czytać ze zrozumieniem. Bo mi wkładasz słowa, które nie miały miejsca z mojej strony drogi kolego.

 

To, że produkt jest dostępny w Rossmann nie chodziło wcale o to, że Rossmann prowadzi agresywny marketing tego produktu tylko dystrybutor co ma inne kanały sprzedaży. A że jest on dostępny również w popularnej drogerii to prowadzi kampanie w sieci na własną rękę by zwiększyć wyniki sprzedaży ogólnej.


  • 0

#12

Dirty Frank.

    If you dont know my name, you can call me Dirty

  • Postów: 222
  • Tematów: 12
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Uzułpator :)

 

Sorry, ale Ty mi wytykasz wszystko na podstawie faktu, który nie został przeze mnie napisany
Nie każdy fluid jest tam dostępny a jeżeli jest tam dostępny musi być stabilną marką, która oprócz tego, że reklamuje się już za pomocą współpracy z Rossmann. To musi to podpierać agresywnym marketingiem w sieci

Nie musi :)

Bardzo często nie jest :)

Tak, wytykam Ci braki i mam niezły z tego ubaw :)

 

Przykro mi, ale ja tego nie napisałem. Napisałem, że ten konkretny liquid (płyn do epapierosa) konkretnej marki jest reklamowany. I jest dostępny w Rossmann.

 

:szczerb:

nie napisałem nic co nie jest zgodne z prawdą przykro mi chłopie, ale się pogrążasz

 

 

przepraszam, zachowałem się jak gówniarz  :szczerb:

 

  Edycja: D.K.

Proszę skupić się na temacie, a nie na wycieczkach osobistych i postach niewnoszących niczego istotnego do tematu. Innymi słowy, preferujemy dyskusję ad meritum, a nie ad personam.

 

edyta:

Wysoki Sądzie :) - mea culpa.
O zaleceniach będę pamiętał. 

 

edyta ad personam:

W kwestii sporu, który dotyczy tematu, mamy już z kolegą .Uzurpator. zupełną jasność, a wręcz wspólne stanowisko wypracowane na osobności :) 


Użytkownik Dirty Frank edytował ten post 03.04.2016 - 21:05

  • 0

#13

goska48.
  • Postów: 56
  • Tematów: 2
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

     Mam już 56 lat. Jakieś 3-4 lata temu zrobiłam większe zakupy w "Hebe,, i dostałam kartę lojalnościową. Do dziś dostaję sms-y, które

zaczynają się: Małgorzato od dziś wielka promocja...,ale żeby mnie to przeraziło? Raczej jestem uchachana, no i to Małgorzato!


  • 0

#14

Kronikarz Przedwiecznych.

    Ten znienawidzony

  • Postów: 2247
  • Tematów: 272
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 8
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

No ale to troche inna sytuacja. Dostajac karte lojalnosciowa, wypelnialas jakis druczek i podawalas tam imie i nazwisko, i na tej podstawie tak tytuuja smsy - co w tym dziwnego? Autorka natomiast podobno nie zrobila nic a i tak skierowano do niej niejako spersonalizowana reklame.
Ja jednak sklanialbym sie ku przypadkowi.
  • 0



#15

dziewoja.
  • Postów: 32
  • Tematów: 6
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

 

 

1. Możesz podać nazwę tego fluidu? Chciałbym spojrzeć na ten agresywnie promowany produkt. 

2. Gdzie dokładnie Ci się wyświetlił? googlowskie reklamy czy jakieś inne?

 

http://www.empik.com...ign=lowerfunnel

 

co dziwne, wyświetliło mi się właśnie EMPIKowskie. 


A może masz fejsbóka, do tego płacisz kartą, itp.? może to w tę stronę zadziałało?

fejsa nie mam już 2 lata


Użytkownik dziewoja edytował ten post 04.04.2016 - 15:07

  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych