Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Trochę wszystkiego.

fotografia natura zdjęcia

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1

Kalhaan.
  • Postów: 3
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Chciałabym przedstawić i oczywiście poddać konsktruktywnej (!) ocenie kilka moich zdjęć, część robiona telefonem, bo czasami widze coś ładnego nawet idąc do garażu, część cyfrówką. Jestem totalnym amatorem, ale się staram, więc mam nadzieję, że coś doradzicie, jeśli jest źle lub nie tak dobrze jak powinno być.
 

Zdjęcie numer 2, jakby ktoś chciał wiedzieć, zostało zrobione w forcie w okolicach Przemyśla (za cholerę nie mogę sobie przypomnieć teraz nazwy miejscowości, może ktoś rozpozna).

Załączone grafiki

  • 12523201_962133283845824_8157260264268586737_n.jpg
  • SAM_2180.JPG
  • SAM_2759.JPG

Użytkownik Kalhaan edytował ten post 26.02.2016 - 02:35


#2

Kazuhaki.
  • Postów: 589
  • Tematów: 176
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 6
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Pierwsze zdjęcie jest świetne. Rób więcej zdjęć :)



#3

Leif Thorgunn.
  • Postów: 13
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Pierwsze zdjęcie naprawdę super.

 

Z własnego doświadczenia wiem, że super zdjęcia często wychodzą od niechcenia, przypadkiem. Widzisz coś, strzelasz fotkę, a potem nagle okazuje się że spośród 200-300 które strzeliłeś tego dnia to wybija się najbardziej. Wprawdzie daleko mi do eksperta, ale mogę poradzić jedno - rób dalej zdjęcia, ile się da i czym się da.



#4

Kronikarz Przedwiecznych.

    Ten znienawidzony

  • Postów: 2247
  • Tematów: 272
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 8
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano