Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czarna postać w polu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1

Dziku53.
  • Postów: 7
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam! Na początku chciałbym pozdrowić wszystkich użytkowników tego forum, nie raz uratowaliście mi nudne wieczory ciekawymi tematami! Tak więc chciałbym wam przedstawić historię która jak dotąd jest najbardziej ''paranormalną'' historią w moim krótkim życiu.

Mam 22 lata, obecnie studiuję i takie tam, nic nadzwyczajnego :D Uprzedzam że mimo że sytuacje pewnie można wytłumaczyć jakoś racjonalnie ale postanowiłem się nią podzielić gdyż nawet dzisiaj jak sobie o niej przypominam ja i koledzy którzy byli wtedy ze mną, mamy ciarki na plecach.