Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dziwne światła w pokoju

trójkąt światła pokój kosmici wielki wybuch

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1

Proboszcz.
  • Postów: 2
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

 Jestem uczniem i 2 lata temu wstając rano do szkoły o 6.50 (normalnie wstaje o 7, wiec mialem 10 minut czasu dodatkowo) leżałem sobie na łóżku i rozmyślałem jak powstał świat. Według naukowców przez wielki wybuch, więc o nim też pomyślałem. W tamtym momencie zauważyłem białe światło, ale nie dawało one żadnych smug i znajdowało się  na suficie przy ścianie. Było jakoś o 1/4 mniejsze od piłki golfowej. Po kilku sekundach te światło robiło się na tysiąc mniejszych i rozpowszechniło się do o koła tej początkowej, im dalej od niej, tym coraz rzadsze byly te światełka. Po 5 sekundach wszystko cofnęło się do stanu pierwotnego i zniknęło. Jeśli ktoś mnie nie zrozumiał, wyglądało to tak samo jak w teorii wielkiego wybuchu(!). Co wtedy pomyślałem? Zacytuje swoje myśli : "mój mózg płata mi figle i pokazuje jak wyglądało powstanie świata". Nie przejmował bym się tym gdyby to się nie powtórzyło po kilku sekundach po mojej prawej stronie, (również na suficie przy ścianie).Wtedy się przestraszyłem i  zamknąłem oczy sprawdzając czy to jest naprawdę, czy tylko ślad który pozostał po pierwszym rozbłysku. Na końcu pojawił się też trzeci. Razem tworzyły trójkąt równoramienny. Nie wiem co o tym myśleć.


  • 0

#2

Wszystko.
  • Postów: 10021
  • Tematów: 74
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Jesteś pierwszym który zobaczył jak wyglądał wielki wybuch.
  • 0



#3

Last Sicarius.

    Ostrzewtłumie

  • Postów: 1437
  • Tematów: 84
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Halucynacja po śnie albo po prostu złapał cię jeszcze na chwile sen. Takie coś jest możliwe.


  • 0



#4

StatystycznyPolak.
  • Postów: 2570
  • Tematów: 18
  • Płeć:Mężczyzna