Skocz do zawartości


Zdjęcie

Brak dźwięku na stronach internetowych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1

Damian83.
  • Postów: 95
  • Tematów: 16
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Od paru dni nie mam dźwięku na internecie, np. na youtube itp. Próbowałem inną przeglądarką i jest to samo. Gdy włączę jakiś film z kompa to działa. Może ktoś coś poradzi?



#2

mjr Tsu.

    Brak już słów

  • Postów: 682
  • Tematów: 30
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Sprawdź w systemie, czy nie masz wyciszonej wtyczki Flash. Albo ją przeinstaluj.





#3

Damian83.
  • Postów: 95
  • Tematów: 16
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Jeszcze jakbym wiedział jak to sprawdzić hehe jestem laikiem w takich sprawach, ale spoko poszukam w google jak sprawdzić te wyciszenie.

A teraz zauważyłem jeszcze jedno, komputer mam podpięty do tv kablem hdmi i gdy puszczę np youtube na tv to głos jest a w głośnikach z kompa dalej cisza



#4

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6631
  • Tematów: 766
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Pierwsze, sprawdź podłączenie do głośników. Uszkodzony kabel sygnałowy z komputera da Ci taki efekt. Sprawdź, czy kabel jest podłączony do prawidłowej "dziurki" w kompie. Jeżeli sprawdziłeś wszystko i jest nieuszkodzone, oraz prawidłowo podłączone, a dźwięku dalej nie ma, czas aby sprawdzić sterowniki, lub po prostu je przeinstalować. Dla pewności podłącz słuchawki do tego samego gniazda. Jeżeli działają prawidłowo, wskazuje to na uszkodzenie kabla lub sprzętu - głośników.





#5

Damian83.
  • Postów: 95
  • Tematów: 16
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano