Skocz do zawarto¶ci


Zdjęcie

M¦ 2014 - Liga Typerów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedĽ
183 odpowiedzi w tym temacie

#1

D.B. Cooper.
  • Postów: 1179
  • Tematów: 108
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

400270_brazylia.jpg

 

Całkowita edycja tematu.

 

Po wcześniejszych ustaleniach i dzięki Waszym sugestiom, powstały zasady zabawy, oraz wspominany temat gdzie typujemy wyniki.

 

Liga Typerów - Mundial 2014 Brazylia  - w tym temacie typujemy wyniki.

 

Regulamin konkursu - Mundial 2014 Brazylia

 

Opiekunem zabawy ze strony Moderacji jest Kronikarz Przedwiecznych, wszelkie pytania proszę kierować na jego PW.

 

 

...Powodzenia...


Użytkownik D.B. Cooper edytował ten post 09.06.2014 - 11:12

  • 0



#2

Daniel..
  • Postów: 4137
  • Tematów: 51
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

"Brazylia : Chorwacja 2" - nie znam się zupełnie na obstawianiu, co oznacza taki zapis prócz tego, że Chorwacja wygrała?

Zawsze jak z kolegami obstawiałem mecze tak o dla zabawy to pisaliśm np "Brazylia 1:3 Chorwacja"


  • 0



#3

D.B. Cooper.
  • Postów: 1179
  • Tematów: 108
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

@Daniel. W przykładzie gdzie dałem 2 na Chorwację wygląda to tak:

 

1 - wygrana Brazylii

X - remis

2 - wygrana Chorwacji

 

Nie typujemy wyników ( jak ktoś będzie chciał, to oczywiście w nawiasie może podać, tak myślę), lecz to nie będzie punktowane, za duże zamieszanie może być, a tak: czysto, prosto, przejrzyście (wygrana-remis-przegrana).


Użytkownik D.B. Cooper edytował ten post 08.06.2014 - 09:41

  • 0



#4

Kronikarz Przedwiecznych.

    Ten znienawidzony

  • Postów: 2247
  • Tematów: 272
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 8
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

DiBi uprzedziłeś mnie z tym tematem ;)

Świetny pomysł, ja osobiście przy okazji każdych MŚ czy ME, gdzieś, coś typuję, więc się piszę jak najbardziej.