Skocz do zawartości


Zdjęcie

Muzyka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1

skrzypus.
  • Postów: 51
  • Tematów: 5
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Nieszczególna
Reputacja

Napisano

Witam!

Chciałbym tutaj rozpocząć temat dotyczący muzyki. Ja jestem studentem Akademii Muzycznej i ciekawi mnie wasze postrzeganie muzyki i jej wpływ na Was.

Również jestem ciekawy jaki rodzaj muzyki najbardziej na Was wpływa i w jakim względzie?

 

Jak postrzegacie muzykę w swoim życiu?

 

Czy jest w stanie wywołać emocje na tyle duże, że Wasz dzień się zmienia?

 

Czy muzyka mogła wywołać jakieś halucynacje?

 

Czy muzyka kiedykolwiek była wstępem do zjawisk nie wyjaśnionych?

 

Czy muzyka jaką słuchacie miała wpływ na osoby w Waszym towarzystwie?

 

Czy wpływ emocji dnia lub dłuższego okresu czasu wpłynęło na to jaką muzykę aktualnie słuchacie lub w momencie gorszym lub lepszym?


  • 0

#2

Monolith.

    ótta

  • Postów: 1248
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

jestem studentem Akademii Muzycznej

 

Dziękuję, dobranoc  :szczerb:

 

spam.gif

edycja:

ultimate


  • -1

#3

skrzypus.
  • Postów: 51
  • Tematów: 5
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Nieszczególna
Reputacja

Napisano

A co chodzi w tym momencie?
@Monolith , uważasz, że będę wszystkich obrażał, czy coś w tym stylu? Czy uważasz, że to że studiuję na AM przekreśla w tym momencie jakąkolwiek dyskusję? Poza tym dziękuję za zabicie dyskusji na samym początku pokazałeś tym samym swój poziom.
Lubię naukę i naukowe podejście do wielu tematów.
Czy to że zadałem te pytania, a jestem z Akademii Muzycznej upoważnia Cię, do takiego podejścia do tematu?
Dodałem ten posta w dziale nauka, z czysto naukowych powodów, a nie żeby w jakiś sposób narzucać swoje racje.