Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy mogę wykorzystać inaczej swój Dar?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1

DziecięWojny.
  • Postów: 4
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam wszystkich na tym forum :) Zauważyłem u siebie że posiadam pewien dar (albo i nie dar, chodź nie wiem co to może być). Jest taka gra komputerowa FPS w której gra się z innymi graczami. Gram w nią od około pół roku i dzięki temu zauważyłem pewną rzecz. Już od początku mojej gry szło mi bardzo dobrze. Wszystko z powodu że bez problemu przewiduje gdzie znajdują się inni gracze. Już wyjaśniam jaśniej. Jest taka sytuacja że (bo ogólnie do wszystko w tej grze dzieje się dosyć szybko) idę sobie już jako ostatni z drużyny żywy i zostało dwóch złych. Po prostu mam takie wyobrażenie w mojej głowie (po prostu się pojawia) że dany gracz jest za tą ścianą i tak też jest. W 95% przypadków mam rację przez co nie zawsze mnie lubią w grze >.< i twierdzą że oszukuję. W kilku innych grach w których gra się z innymi mam to samo. Po prostu wiem gdzie on jest i już. 

 

I teraz pytanie. Czy mogę to jakoś sprawdzić w życiu czy mam taki dar? Bo na prawdę mam pustkę w głowie jak to sprawdzić. Czy jakiś szósty zmysł działa u mnie lepiej niż u innych? Nie możliwe jest żebym wyrobił sobie takie wyczucie przez lata treningu bo w tego typu gry zacząłem grać około właśnie pół roku temu i jestem tak zwanym noobem raczej. Sam się zastanawiałem czy to nie po prostu moja szalona wyobraźnia, jednak coś musi być na rzeczy skoro prawie zawsze mam rację. Tak samo pomagam mojemu młodszemu bratu, jestem jego nawigatorem przez co nie dostaje tak po *** :D Dzięki za wszelkie odpowiedzi i czekam na jakieś pomysły

 

7.4 Zabronione jest stosowanie wulgarnego języka.

wulgaryzmy.gif

 

Blitz Wolf


  • 0

#2

StatystycznyPolak.
  • Postów: 2570
  • Tematów: 18
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Jest to kwestia intuicji.