Skocz do zawartości


Zdjęcie

Obserwacja nieruchomego samolotu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1

Fedon.
  • Postów: 94
  • Tematów: 5
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Chciałbym podzielić się pewną dziwną, choć prawdziwą obserwacją. Może ktoś przeżył coś podobnego i również zechce o tym opowiedzieć, może ktoś zaproponuje jakieś wyjaśnienia czy interpretacje. Przedstawię tylko fakty w formie zapisanej dla własnej pamięci.

Piątek, 16 sierpnia 2013 roku. Jechałem autobusem linii 96 w kierunku osiedla Janów/Olechów (Łódź). Słoneczny bezchmurny dzień, temperatura ok 24 stopni (taka pogoda utrzymywała się od dłuższego czasu), prawie pusty autobus, siedzę z tyłu, zrelaksowany i w dobrym nastroju Jest godzina 10.30 z dokładnością do 5 minut. Jestem na ulicy Przybyszewskiego, dojeżdżam do Książąt Polskich. Przez lewe okno (patrząc w kierunku jazdy) czyli w stronę ulicy Rokicińskiej spostrzegam samolot, taki zwykły pasażerski, nie znam się na samolotach, ale mniej więcej takie widuję czasem podchodzące do lądowania na Lublinku na wysokości ulicy Kilińskiego - w prostej linii ponad 4 km bliżej lotniska. Samolot jest zadziwiająco duży, co wynika z jego bliskości. Jest bardzo blisko. I znajduje się nienaturalnie nisko nad ziemią. Trudno ocenić, ale szacował bym wysokość na 1 - 2 dziesięciopiętrowe wieżowce (takie wieżowce stoją kilkaset metrów dalej). Odnoszę wrażenie, że o wiele niżej niż podchodząc do lądowania obserwowany z ul. Kilińskiego (od tej ulicy do początku pasa to 5 km). Jest do mnie zwrócony bokiem, dziób skierowany na zachód, jakby z lekkim skrzywieniem na południe a więc w stronę lotniska. Obserwuje go przez dłuższą chwilę.