Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nie znam się na tym ale może coś mi pomożecie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1

WolineQ.
  • Postów: 26
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Więc tak... imię i te sprawy są mało ważne. Wiek być może się przyda- 22, w tym roku 23.

 

Chodzi o to, że nie zdarzło mi się to jeden raz ale ludzie, których znałem niedługi czas-dopiero poznawałem; mówili mi, że czują ode mnie dziwną "aurę". Dziwną pod względem, że było to coś ciemnego. Nie, nie złego ale ciemnego. Teraz zdarza mi się to bardzo rzadko ale kiedyś, w wieku gimnazjalnym i niedługo po nim bardzo często słyszałem w głowie głos, który kazał mi np. skoczyć z okna, włożyć rękę nad palący się palnik w kuchence, dźgnąć się nożem. Robiłem to ale tylko w połowie- stawałem na parapecie, brałem rękę bardzo blisko palnika, lekko kułem się nożem, bo jednak zawsze JA wygrywałem nad tym głosem. Nie powiem, bo często ten głos mi pomagał w szkole i w życiu. Zawsze wiedział, kto kłamie, a kto mówi prawdę. Potrafił mi nawet podpowiadać w szkole(dlatego moja średnia zawsze była wysoka przy minimalnym nakładzie nauki).

 

Ogólnie jestem radosnym człowiekiem, bardzo dużo się śmieje. Nie, nie jest tak, że śmieje się na zewnątrz a wewnątrz jestem smutny. Zawsze jestem radosnym człowiekiem. Optymistą, realistą a rzadko pesymistą. Nie chodzę do kościoła ale jak muszę(ślub, chrzciny itp.) to idę i nie mam z tym problemu. Rozmawiam z Bogiem, jakikolwiek on jest i jakkolwiek on wygląda i wiem co zrobiłem dobrze, a co źle- za złe rzeczy żałuję ale życie to wybory ;)