Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Parę fotek z Olympusa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Wczoraj jakoś tak odezwałem się w sąsiednim wątku, a dzisiaj pomyślałem, że może wkleję kilka fotek (i tym samym udowodnię, że naprawdę nie jestem profesjonalistą :D)
Fotografuję amatorsko i zupełnie na wyczucie - głównie na wakacjach i przy okazji spotkań rodzinnych (chociaż aparatu używam również w dokumentacji mojej pracy).
Nie jest to jakaś moja szczególna pasja, chociaż cieszę się jak uda mi się pstryknąć coś fajnego.
Poniżej wklejam zdjęcia, które moim zdaniem są fajniejsze niż cała reszta - z pełną świadomością ich niedoskonałości.
Jeżeli ktoś zechce skrytykować - przyjmę to zgodnością :)
Jeżeli ktoś zechce podpowiedzieć, co mógłbym poprawić - będę wdzięczny.

Oto foto... :D

1.
Dołączona grafika

2.
Dołączona grafika

3.
Dołączona grafika

4.
Dołączona grafika

5.
Dołączona grafika

6.
Dołączona grafika

7.
Dołączona grafika

8.
Dołączona grafika

9.
Dołączona grafika

10.
Dołączona grafika

11.
Dołączona grafika

12.
Dołączona grafika

13.
Dołączona grafika

14.
Dołączona grafika

15.
Dołączona grafika

16.
Dołączona grafika

17.
Dołączona grafika

18.
Dołączona grafika

19.
Dołączona grafika

20.
Dołączona grafika



#2

Bliss.
  • Postów: 213
  • Tematów: 35
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

podoba mi się nr 10 :). Piekny moment uchwyciłeś



#3 Gość_Penelopam

Gość_Penelopam.
  • Tematów: 0

Napisano

Bardzo podobają mi się ujęcia natury ;).

#4

Mo.nika.
  • Postów: 265
  • Tematów: 5
  • Płeć:Kobieta
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

A mnie sie zadne ze zdjec nie wyswietla :(

#5

Domcia.
  • Postów: 83
  • Tematów: 1
  • Płeć:Kobieta
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Gdzie Ty mieszkasz, że mecze rugby można oglądać? :)



#6