Skocz do zawartości


Zdjęcie

Twierdzi, że wynalazł wehikuł czasu. "Dokładność w 98 proc."


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1

Bliss.
  • Postów: 213
  • Tematów: 35
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Irański naukowiec twierdzi, że udało mu się wynaleźć maszynę do podróżowania w czasie, która pozwala użytkownikom na przemieszczanie się nawet do ośmiu lat w przyszłość - podał "The Telegraph".

Ali Razeghi, naukowiec z Teheranu, zarejestrował w irańskim Centrum Wynalazków Strategicznych "Aryayek - maszynę do podróżowania w czasie".

Jak mówił Razeghi, maszyna działa na podstawie skomplikowanych algorytmów, które "pozwalają przewidzieć od 5 do 8 lat przyszłości każdego człowieka z dokładnością do 98 proc."

Jak mówił dyrektor Centrum, młody 27-letni naukowiec zarejestrował już 179 wynalazków pod własnym nazwiskiem.

- Pracuję nad tym projektem od 10 lat - mówił Razeghi. - Mój wynalazek jest wielkości laptopa i potrafi przewidzieć szczegóły przyszłych 5-8 lat każdego użytkownika. To nie zabierze Cię w przyszłość, ale pozwoli na jej poznanie - tłumaczył.
Użyteczne dla rządu

Urządzenie, jak mówił wynalazca, może być również przydatne dla irańskiego rządu, który będzie mógł przewidzieć ewentualną konfrontację zbrojną, a także poznać wahania wartości waluty i ceny ropy.

- Rząd, który pozna, co się będzie działo za pięć lat może się przygotować do wyzwań, które mogą go zdestabilizować - mówił naukowiec. - Spodziewamy się, że wynalazek będzie się cieszył powodzeniem wśród państw jak i w przypadku indywidualnych użytkowników - dodał.

Pomysł młodego naukowca nie spotkał się z entuzjazmem jego znajomych. Ci stwierdzili, że "próbuje bawić się w Boga". - Ten projekt nie jest przeciwko naszym wartościom religijnym - mówił. - Powodem, dla którego na razie nie ruszamy z produkcją jest fakt, że Chińczycy mogą ukraść nasz pomysł i produkować go w milionach kopii w ciągu nocy - tłumaczył Razeghi.


Mój odnośnik


hmmm....