Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z komputerem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1

Mortalis.
  • Postów: 331
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Witajcie.

Od pewnego czasu używałem programu RaidCall. Nie mogę używać nic innego, bo wymaga się go w grze w którą gram. Jest to program do komunikacji głosowej.
Od wczoraj nie mogę się połączyć z serwerem. Wyświetla mi taki komunikat: "Connection failed, please try again later (Error code: 20)".Po kliknięciu na connect widać przez chwile oznakę braku odpowiedzi, a następnie ten komunikat. Z tego co mi napisali w supporcie, problem leży po stronie mojego komputera. Próbowałem chyba wszystkiego. Począwszy od ponownego uruchamiania komputera, czy modemu po postawienie ponownie systemu - problem pozostał. Wiem, że istnieją bardziej zaawansowane metody, ale szczerze mówiąc nie znam się na tym aż tak by próbować. Z góry dziękuje za pomoc.

System to Win7 Home premium.

Ps. Wcześniej wszystko działo dobrze, nie zmieniałem żadnych ustawień. Przedwczoraj jeszcze działo, a wczoraj jak opisałem wyżej. Inne programy tego typu(Teamspeak, Vent) działają prawidłowo.

#2

Connor.

    Kings Never Die

  • Postów: 1674
  • Tematów: 60
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 5
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

A przeinstalowywałeś program?



#3

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6631
  • Tematów: 766
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Problem może również występować, kiedy z kimś dzielisz łącze na ruterze.



#4

Mortalis.
  • Postów: 331
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Kilka razy, czyściłem rejestr. Inną wersje też próbowałem.

Jedyny komputer w domu, który używa tego internetu. Sporadycznie telefon, ale od ponad tygodnia nie włączałem na nim internetu.

#5

Ana Mert.
  • Postów: 2348
  • Tematów: 19
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Sprawdź czy jakiś program (antywirus, firewall) nie blokuje tego komunikatora. Jeśli nie - wina może leżeć po stronie twojego połączenia internetowego, być może dostawca zablokował niektóre porty. Ja kiedyś miałam taki problem z Ventem. Poprosiłam dostawcę o odblokowanie odpowiedniego portu i pomogło.



#6

Mortalis.
  • Postów: 331
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Wyłączałem firewall, dodawałem program na listę wyjątków, czy jak to się tam nazywa.

#7

daxx.
  • Postów: 558
  • Tematów: 116
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Zapora w systemie, czasem antywirusy robią problemy, ale tu raczej problem tkwi w zaporze (firewall) czyli wyjątek musisz stworzyć dla tego programu. Może jeszcze być problem w rooterze, w jaki sposób łączysz się z internetem? Jeżeli po drodze mam rooter to one czasem mają zapory, blokujące podejrzane oprogramowanie.

Moja wiedza o Windowsie kończy się na XP. Ale powiem ci, tak na przyszłość - przeinstalowanie systemu to ostateczność. Ja jak mam to zrobić to najpierw 2 miesiące się zastanawiam, bo jak potem ma tydzień instalować wszystkie sterowniki do urządzeń i dodatkowe programy, które na co dzień używam, mnie krew zalewa. Średnio instalke systemu robię raz na 2-3 lata. W domu mam 2 kompy i 2 laptopy, w pracy 4 komputery.



#8

Ana Mert.
  • Postów: 2348
  • Tematów: 19
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

BTW, na stronie przedstawionego programu znalazłam coś takiego:

Here is a possible solution for this problem:

1). Test your internet connection speed(http://www.speedtest.net) and contact your ISP provider. It could be that your internet connection is running at an unsatisfactory speed.

2). Try disabling your firewall and/or antivirus software or reconfiguring the security settings to unblock RaidCall. According to the feedback from our users, another cause for the problem with the log in time-out is possibly caused by the NVIDIA firewall Network Access Manager.

You can remove it from your computer by following these few, easy steps: control panel → programs and features → NVIDIA ForceWare Network Access Manager →Uninstall

Afterwards, attempt to connect to RaidCall.

http://www.raidcall.com/v7/faqaccount.html

Sprawdź czy masz to śmieszne "NVIDIA firewall Network Access Manager" (w polskiej wersji nazwa może być inna). Radzą by to odinstalować.



#9

Mortalis.
  • Postów: 331
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Już to sprawdzałem. Nic takiego nie ma.

#10

nerka123.
  • Postów: 47
  • Tematów: 7
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Według mnie to może być blok na portach, jak ktoś wcześniej to napisał.

#11

Mortalis.
  • Postów: 331
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Coś z tym można zrobić? Bo dzwoniłem to Orange i oni nic nigdy nie wiedzą..

#12

Ana Mert.
  • Postów: 2348
  • Tematów: 19
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Jak wygląda twoje połączenie internetowe? Masz może router wifi? Jeżeli blokada nie jest nałożona odgórnie od dostawcy porty można odblokować w routerze tylko trzeba znać login i hasło i dobrze przeczytać instrukcję obsługi. Najlepiej by było jakby zrobił to twój dostawca internetowy/instalator routera ale nie wiem jak to wygląda w Orange. Ja np. mam internet od prywatnego dostawcy internetu w moim mieście i jak jest problem dzwonię a gościu przyjeżdża i załatwia sprawę.

U umowie powinna być informacja z kim się kontaktować w razie problemów technicznych.



#13

Mortalis.
  • Postów: 331
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Więc tak: Dzwoniłem do nich ponownie i wyszło, że porty nie są zablokowane.
Mam liveboxa 2.0, a do niego łączę się przez WIFI.

Ale one mogą się tak same z siebie zablokować? Przez 2 tygodnie było okej, nawet nie wchodziłem w ustawienia liveboxa przez ten czas.

Użytkownik Mortalis edytował ten post 29.11.2012 - 01:01


#14

Ana Mert.
  • Postów: 2348
  • Tematów: 19
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Możliwe, że np. w boxie były już zablokowane niektóre porty tylko program ich nie używał. Teraz z jakiegoś powodu (np. po automatycznym updacie) zaczął używać innego portu a ten akurat w boxie jest zablokowany.

Albo też ktoś próbował włamać się do twojego boxa przez port jaki wykorzystywał program i box zablokował ów port automatycznie - nie wiem jakie systemy bezpieczeństwa ma to konkretne urządzenie.

Spróbuj podłączyć kabel internetowy doprowadzający internet do boxa bezpośrednio do komputera przez wejście lan (każdy komputer powinien je mieć) i sprawdź czy problem wciąż występuje.
Wtedy będziemy myśleć dalej. Jeżeli problem zniknie - wina boxa, trzeba sprawdzić jego zabezpieczenia. Jeżeli problem nie zniknie - wina komputera albo sieci, szukamy przyczyn dalej.

Dobrze by było gdybyś też spróbował (jeżeli wykluczymy boxa) zainstalować i uruchomić program na innym komputerze a następnie (jeżeli program wciąż nie będzie działał) na innej sieci. W ten sposób wychwycimy gdzie dokładnie leży problem.



#15

Mortalis.
  • Postów: 331
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Errr, naprawiło się samo z siebie.. Wróciłem do domu i przypadkiem go uruchomiłem.... I się zalogował.



Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych