Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nie mam nic, 4000 : 0 dla ego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#1

andar.
  • Postów: 561
  • Tematów: 70
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Ktoś stąd napisał kiedyś, bym pojawił się po czasie i napisał o efektach swojej pracy, oczywiście każdy ma to gdzieś, ale korci napisać, także... Nie mam nic z rozwoju o ile można tak powiedzieć. Ego (o ile można tak powiedzieć [2x]) wygrywało i wygrywa ze mna zawsze....niestety. Wszystko co układam sobie za cel nigdy nie jest w pełni realizowane, bo albo męczące, albo niechce mi sie. Dla mnie nie da się z tym wygrać i już pogodziłem sie, że będę przeciętniakiem pracującym w fabryce, któremu tv i smaczny obiad jest w stanie zrekompensować stres wyniesiony z pracy, zamiast bacznie przyglądać się temu co z nami robi. Tyle miesiecy poszło na nic. Dalej jestem początkującym. Dziś zaczynając nawet na pełnych obrotach pracę, pełnym sobą, nie nazwę się kims innym, NOWO narodzonym. Ja po prostu rozpocznę jakis etap, zamiast mieć go za sobą i wspominać może niezbyt przyjemnie, ale doceniać plusy... Stoję w miejscu, nie umiem pisać. Potrzebuję szybszego procesora. Chciałbym mieć coś z ascety...ale NIE UMIEM obserwować doznan jakie daje ego :/ przestańcie w kółko trąbić o jednym i tym samym. Co to jest to ego, jaki to obszar w mózgu ? tak naprawde wmawiacie sobie, że potraficie to i owo, w rzecyzwistosci wasze cele są dość proste w wytrwaniu. Tym się różnimy..

jak w końcu nauczyc sie ignorować(czy tam obserwować) i nie ulegać niemiłym doznaniom jak np. lenistwo, ale lenistwo jest do przełamania. Chodzi mi o cos bardziej eeee "mega" (nie znalazłem odpowiedniejszego słówka..).