Skocz do zawartości


Zdjęcie

Profesjonalista (RE: Starożytne budowle)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#1

BrainCollector.
  • Postów: 1825
  • Tematów: 101
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Tekst jest długi także pozwolę sobie na tłumaczenie go w częściach, pełny artykuł znajdziecie tutaj.


Część I



"Do dzisiaj Teoria zaawansowanych starożytnych cywilizacji (dop. Ancient Aliens, A.A.) była niezaprzeczalna. Uważałem, że jest wiarygodna. Nie jestem zwolennikiem teorii A.A. Ten temat ma przedstawić moją ulubioną teorię w najlepszy sposób jaki potrafię, będę próbować zaprzeczyć założeniom teorii A.A. Próbując to zrobić na początek będę opierać się na zawodzie który wykonuje."

Dołączona grafika
Powyżej widzicie moje narzędzia. Jestem precyzyjnym mechanikiem. Obrabiam różne rodzaje stali, żelazo oraz aluminium, moimi klientami są branże motoryzacyjne, lotnicze, przemysłowcy, górnicy, przedsiębiorstwa zajmujące się alternatywną energią, rząd U.S. , i to tylko kilka przykładów. Przygotowuje części wielkości od cukierków aż do wielkości samochodu.

Precyzja pomiaru:

Kartka papieru ma grubość 0,1016 mm, ludzki włos 0.0762 mm. Przeważnie używając moich maszyn posługuje się precyzją liczoną w 0.0256 mm wykonując prace według planu i ustalonych wymiarów. W rzadkich przypadkach mogę obrabiać metal z dokładnością co do 0.00254 mm.

Narzędzia:

Dołączona grafika
Narzędzia którymi posługuje się do obróbki metalu są całkiem masywne. Do obróbki potrzebujesz materiału twardszego i mocniejszego od tego który tniesz, wiercisz czy mielisz. Niektóre z nich wykonane jest z węgliku wolframu, niektóre nawet są pokryte ultra twardą powłoką z azotku tytanu. Narzędzia są tak twarde, że potrzebny jest diament żeby je naostrzyć. Nawet to wszystko nie jest niezniszczalne, zdarzają się przetarcia, złamania czy obkruszenia.

Dołączona grafika

Maszyny: