Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rosyjski raport MAK.


20 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Raport MAK dot. Tu-154M nr101 RP. (38 użytkowników oddało głos)

Czy można ufać w raport MAK ?

  1. Głosowano Tak (11 głosów [28.95%])

    Procent z głosów: 28.95%

  2. Głosowano Nie (25 głosów [65.79%])

    Procent z głosów: 65.79%

  3. Nie mam zdania Artur Wosztyl: Tupolew wcale nie lądował. Robił podejście do lądowania i w jego trakcie doszło do katastrofy. Podejście wygląda tak, że samolot zniża się do swojej minimalnej wysokości i wykonuje lot w kierunku lotniska. Jeżeli na tej w (2 głosów [5.26%])

    Procent z głosów: 5.26%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#16

GuardAngel.
  • Postów: 373
  • Tematów: 37
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

http://wiadomosci.on...-wiadomosc.html - wreszcie głos rozsądku.

http://lotnictwo.net...html#post548666

http://forum.pl-vacc...30183&start=200


Tomasz Hypki - i gdzie rozsądek .

Na końcu konferencji nasi specjaliści przedstawili się i wymienili jakie pełnią funkcję .
Może Hypkiemu żal dupę ściska że nie jest w komisji .
  • -1

#17

Don Corleone.

    Dispositif

  • Postów: 1116
  • Tematów: 68
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Argumentuj swoje wypowiedzi czymś bardziej merytorycznym, niż czyjeś blogowe wypociny. Chętnie posłucham racjonalnych kontrargumentów i błędów w rozumowaniu Hypkiego (ale zaraz, przecież się nie znasz :/ ). Każdy w branży ocenia raport jako dobry, żal zad ściska MON-owi i wojsku. Cytując znajomego: "Wojsko, złapane za rękę, zastrzega się, że to nie ich ręka."

Pier... lenie.

Durni mamy za politykow, ekspertow i dziennikarzy.

A to już słowa real kontrolera wieżowego z Okęcia.

Użytkownik Don Corleone edytował ten post 18.01.2011 - 19:06

  • 0



#18

mefistofeles.
  • Postów: 751
  • Tematów: 13
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Podejście na dwa NDB - nieprecyzyjne (w dodatku nie używali tych latarni, tylko wklepali UDP w FMC). O PAR nie prosili, więc oficjalnie go nie robili - nieprecyzyjne. W każdym podejściu masz ścieżkę pionową.


Jeżeli NDB (USL/RSL) definiujesz jako podejście nieprecyzyjne to dla takiego podejścia jak najbardziej istnieje pojęcie wysokości decyzji ( w tym przypadku 100 m). Na tej wysokości trzeba widzieć pas startowy i lądować wzrokowo albo nie widząc go przejść na wznoszenie.

Jedną z głównych przyczyn byłą orientacja załogi co do wysokości na jakiej się znajdują. Nawigator odczytywał wskazania radiowysokościomierza co najmniej od 300 metra przestawionego na pomiar nad terenem a nie poziomem lotniska. Dodatkowo przełączony został wysokościomierz barometryczny z ustawienia na ciśnienie lotniskowe na ciśnienie standardowe.
  • 0



#19

Don Corleone.

    Dispositif

  • Postów: 1116
  • Tematów: 68
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Pokaż mi jakieś źródło (ICAO, PL-4444?), poważnie.

Decision altitude (DA) or decision height (DH). A specified altitude or height in the precision approach at which a missed approach must be initiated if the required visual reference to continue the approach has not been established.

Doc 4444, stary.

Użytkownik Don Corleone edytował ten post 23.01.2011 - 14:05

  • 0



#20

mefistofeles.
  • Postów: 751
  • Tematów: 13
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Decision altitude (DA) or decision height (DH). A specified altitude or height in the precision approach at which a missed approach must be initiated if the required visual reference to continue the approach has not been established.



To wszystko prawda, ale tu nie ma słowa o podejściu nieprecyzyjnym. Tak samo jak w podejściu precyzyjnym tak i w podejściu NDB wysokość decyzji odgrywa jednakową rolę, umocowaną zresztą w procedurach, jeżeli jest inaczej oświeć mnie proszę

Użytkownik mefistofeles edytował ten post 23.01.2011 - 19:43

  • 0



#21

Don Corleone.

    Dispositif

  • Postów: 1116
  • Tematów: 68
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Decision altitude (DA) or decision height (DH). A specified altitude or height in the precision approach at which a missed approach must be initiated if the required visual reference to continue the approach has not been established.


http://static.pprune...p/t-186937.html (szczególnie ostatni post).
http://lotnictwo.net...ch_minimum.html

Użytkownik Don Corleone edytował ten post 24.01.2011 - 10:27

  • 0




 


Dodaj odpowiedź



  

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych