Skocz do zawartości


Zdjęcie

Katastrofa smoleńska - zagadnienia techniczne


17 odpowiedzi w tym temacie

#16

Kozakiewicz.
  • Postów: 257
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

To nie są odważne sugestie, tylko słuszne i powinno się dodać do tego amen. Niektórzy po prostu na siłę starają się zrobić, z takiej klasy fachowca, idiotę.
  • 0

#17

Don Corleone.

    Dispositif

  • Postów: 1116
  • Tematów: 68
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

jeśli dają 99% pewności, że to nie wina samolotu, to ja jestem skłonny dać 80% że nie wina pilota. To były "za proste błędy" jak na kogoś tej klasy.

Błędy zdarzają się każdemu, a przykładem niech będzie Teneryfa, 27 marca 1977, kapitan van Zanten holenderskiego KLM-a 4805. Prawie dwanaście tysięcy godzin nalotu, uprawnienia instruktorskie, a mimo wszystko popełnił elementarny błąd; z roztargnienia, ze zdenerwowania, mniejsza z tym.
  • 0



#18 Gość_Burnago

Gość_Burnago.
  • Tematów: 0

Napisano

Temat został przeniesiony z Człowiek i Planeta > Wydarzenia do nowego działu poświęconego katastrofie w Smoleńsku.
  • 0


 


Dodaj odpowiedź



  

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych