Skocz do zawartości


Zdjęcie

Światowe Media pod kontrolą - cd.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1

antietam.
  • Postów: 320
  • Tematów: 114
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 34
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Tekst jest tłumaczeniem tematu zamkniętego przez moderatora

Światowe Media pod kontrolą

Tłumaczenie tekstu na prośbę moderatora Hellmaker

Proszę wziąć pod uwagę, iż tekst pochodzi prawdopodobnie z przełomu lat 1995/96, więc część danych może być nieaktualna.

Największym konglomeratem medialnym w USA jest dziś Walt Disney Company, której prezesem i dyrektorem generalnym jest Michael Eisner, Żyd.
W skład imperium Disneya, na czele którego stoi człowiek opisywany przez jednego z analityków mediów jako „control freak” (osoba maniakalnie kontrolująca, narzucająca swe zdanie otoczeniu), wchodzą min. Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television, sieć kablowa z 14 mln abonentów, oraz dwie firmy produkujące filmy video. Jeśli chodzi o produkcję filmów fabularnych, Walt Disney Picture Group, na czele z Joe Roth'em (również Żydem), posiada Touchstone Pictures, Hollywood Pictures oraz Caravan Pictures. Disney jest również właścicielem Miramax Films, prowadzonego przez braci Weinstein.
Kiedy Disney Company była prowadzona przez rodzinę Disney, prezentującą chrześcijańskie, tradycyjne wartości, przed jej przejęciem przez Eisnera w 1984 roku, jej przekaz był zdrowy, przeznaczony dla całej rodziny.
Mimo iż w dalszym ciągu posiada ona prawa do Królewny Śnieżki, pod rządami Eisnera, firma rozszerzyła zakres swej produkcji o animowany seks oraz przemoc. Ponadto, koncern posiada 225 stacji towarzyszących w Stanach Zjednoczonych a także jest właścicielem udziałów w kilku firmach telewizyjnych w Europie. Kablową telewizją ESPN, zależną od $$$, kieruje dyrektor generalny Steven Bornstein, Żyd.
Koncern posiada ponadto pakiet kontrolny w Lifetime Television, oraz telewizji kablowej Arts & Entertainment. $$$ Radio Network posiada jedenaście stacji AM (nadające na falach długich) oraz dziesięć stacji FM (fale krótkie) w dużych miastach takich jak Nowy Jork, Waszyngton, Los Angeles i ma ponad 3400 oddziałów.
Chociaż w pierwszej kolejności jest to firma telekomunikacyjna, Capital Cities / $$$ zarobiła również ponad 1 mld USD w 1994 roku jako wydawca prasy . Jest ona właścicielem siedmiu dzienników - Fairchild Publications, Chilton Publications oraz Diversified Publishing Group.

Time Warner, Inc, jest drugim co wielkości międzynarodowym lewiatanem medialnym. Prezesem zarządu jest Gerald Levin, Żyd. Zależna od Time Warner HBO, jest największą w USA siecią płatnej telewizji kablowej.
Warner Music, obecnie największa światowa wytwórnia muzyczna, posiada 50 firm, z których największą jest Warner Brothers Records, kierowaną przez Danny Goldberga. Stuart Hersch jest prezydentem Warnervision, części Warner Music zajmującej się produkcją video. Goldberg i Hersch są Żydami.
Warner Music od początku był promotorem „gangsta rapu”. Poprzez swoje zaangażowanie w Interscope Records, pomogła w popularyzacji gatunku, którego teksty w wyraźny sposób zachęcały czarnych do popełnienia aktów przemocy wobec białych. Oprócz telewizji kablowej oraz muzyki, Time Warner jest mocno zaangażowany w produkcję filmów fabularnych (Warner Brothers Studio) a także działalność wydawniczą. Time Warner posiada dział wydawniczy (redaktor naczelny Norman Pearlstine, będący Żydem) który jest największym w USA wydawcą tygodników i miesięczników (Time, Sports Illustrated, People, Fortune).

Kiedy Ted Turner, nie będący Żydem, w 1985 roku złożył ofertę zakupu CBS, w zarządach spółek medialnych w całym kraju wybuchła panika. Turner zarobił fortunę w reklamie, a następnie stworzył kanał informacyjny CNN, który odniósł niebywały sukces . Chociaż Turner zatrudniał na stanowiskach kierowniczych w CNN wielu Żydów, a samo CNN nigdy nie zajmowało publicznie stanowiska sprzecznego interesom żydowskim, jest to człowiek z dużym ego i silną osobowością i był uważany przez przewodniczącego Williama Paleya (prawdziwe nazwisko Palinsky, Żyd ) i innych Żydów w CBS jako osoba nie dająca się kontrolować: wolny strzelec, który mógł w przyszłości obrócić się przeciwko nim.
Co więcej, żydowski reporter Daniel Schorr, który pracował dla Turnera, oświadczył publicznie, że jego były szef żywił osobistą niechęć do Żydów. Aby zablokować ofertę Turnera, kierownictwo CBS zaprosiło żydowskiego magnata w dziedzinie teatru, hotelarstwa, ubezpieczeń oraz produkcji papierosów, Laurence Tisch'a do rozpoczęcia „przyjaznego” przejęcia spółki, i od 1986 do 1995 roku Tisch był prezesem i dyrektorem generalnym CBS, usuwającym wszelkie nie-Żydowskie zagrożenia dla tejże firmy. Późniejsze starania Turnera, który próbował kupić główne sieci informacyjne, zostały zablokowane przez Time Warner Levina, który jest właścicielem prawie 20% akcji spółki, oraz posiada prawo veta w zarządzie.

Viacom Inc, na czele z Sumnerem Redstone (ur. Jako Murray Rothstein), Żydem, jest trzecią co do wielkości megakorporacją w USA z przychodami ponad 10 mld USD rocznie. Viacom, która produkuje i dystrybuuje programy telewizyjne w trzech największych sieciach kablowych, posiada 12 stacji telewizyjnych i 12 stacji radiowych. Produkuje filmy fabularne przez Paramount Pictures, na czele której stoi Sherry Lansing, Żydówka. Część wydawnicza obejmuje Prentice Hall, Simon & Schuster, oraz Pocket Books. Dystrybuuje swe filmy przez ponad 4000 sklepów sieci Blockbuster. W Viacom twierdzą że są największym na świecie dostawcą programów poprzez Showtime, MTV, Nickelodeon, i wiele innych sieci. Od 1989 roku, MTV i Nickelodeon uzyskują coraz większe udziały w gronie najmłodszych odbiorców telewizji.

Pierwsze trzy, zdecydowanie największe firmy medialne są w rękach Żydów,i trudno uwierzyć jest że tak zdecydowany stopień kontroli udało się uzyskać w sposób niezamierzony, bez wspólnych uzgodnień z ich strony.

Co wiemy na temat innych dużych firm medialnych?

Numer cztery na liście to News Corporation Ruperta Murdocha , która jest właścicielem Fox Television i 20th Century Fox Films. Murdoch nie jest pochodzenia żydowskiego, ale Peter Chermin, szef studia filmowego Murdoch, nadzorujący jego produkcje telewizyjne, jest Żydem.

Numer pięć to japońskia Sony Corporation, której spółka córka w USA, Sony Corporation of America, jest prowadzona przez Michaela Schulhofa, Żyda. Alan Levine, inny Żyd, kieruje Sony Pictures.
Większość telewizyjnych i filmowych spółek produkcyjnych, które nie są własnością największych korporacji są kontrolowane przez Żydów. Na przykład New World Entertainment, ogłoszona przez media jako jeden z największych „producentów niezależnych” jest w posiadaniu Ronalda Perelmana, Żyda.

Najbardziej znana z mniejszych firm medialnych, to Dreamworks SKG, to firma ściśle koszerna.
Dream Works została utworzona w 1994 r. pośród wielkiego szumu medialnego, przez potentata w branży muzycznej Davida Geffena, byłego prezesa Disney Pictures Jeffreya Katzenberga oraz reżysera Stevena Spielberga, którzy są Żydami.

Firma zajmuje się produkcją filmów fabularnych, filmów animowanych, programów telewizyjnych oraz nagrań muzycznych. Dwie inne duże wytwórnie, MCA i Universal Pictures, są własnością Seagram Company, Ltd. Prezesem Seagram, jest gigant w dziedzinie napojów alkoholowych Edgar Bronfman Jr, który jest także prezesem Światowego Kongresu Żydów.
Jak dobrze wiadomo, Żydzi kontrolują produkcję i dystrybucję filmów od momentu powstania przemysłu filmowego na początku lat 20 wieku. Ma to miejsce również obecnie. Filmy wyprodukowane przez pięć największych firm - Disney, Warner Brothers, Sony, Paramount (Viacom) oraz Universal (Seagram)-stanowiły 74 procent całkowitych wpływów z box-office w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 1995 r.
Wielka trójka w dziadzine transmisji telewizyjnej to $$$, CBS i NBC. Po konsolidacji imperiów medialnych, nie są to już samodzielne jednostki.

Nawet kiedy były niezależne, każde z nich było kontrolowane przez Żyda od momentu powstania: Leonard Goldenson kontrolował $$$, CBS najpierw William Paley, a następnie Lawrence Tisch, oraz NBC - najpierw David Sarnoff, a następnie przez jego syn Robert.

Przez okres kilkudziesięciu lat, sieci te zostały obsadzone od góry do dołu Żydami, oraz nie zmieniło się to nawet wtedy, gdy sieci te zostały wchłonięte przez inne korporacje.
Żydowska obecność w dziennikach telewizyjnych pozostaje wciąż bardzo silna. Jak już wspomniano, $$$ jest częścią Disney Company Eisner, a producentami wykonawczymi programów $$$ News są oby będące Żydami: Victor Neufeld (20-20), Bob Reichbloom (Good Morning America) a także Rick Kaplan (World News Tonight).
CBS została niedawno zakupiona przez Westinghouse Electric Corporation. Niemniej jednak, człowiek wyznaczony przez Lawrence Tischa, Eric Ober pozostaje prezesem CBS News i jest Żydem.

W NBC, będącego obecnie własnością General Electric, prezesem NBC News jest Andrew Lack który jest Żydem, podobnie jak producenci wykonawczy Jeff Zucker (Today), Jeff Gralnick (NBC Nightly News) i Neal Shapiro (Dateline). Słowo drukowane, tuż po wiadomościach telewizyjnych i gazetach codziennych jest najbardziej wpływowym medium informacyjnym w Ameryce. Codziennie jest sprzedawane i czytane w USA ok 60 milionów rożnych wydawnictw.

Miliony te są podzielone na około 1500 różnych publikacji. Można stwierdzić, że sama różnorodność gazet w całej Ameryce powinna zapewnić ochronę przed żydowską kontrolą oraz zniekształceniem rzeczywistości. Jednak tak nie jest. Jest mniej niezależności, mniej konkurencji i mniej reprezentowania amerykańskich interesów niż przypadkowemu obserwatorowi mogłoby się by się wydawać. Dni, w których większość miast, a nawet miasteczek miało kilka niezależnych gazet, a w nich materiały publikowane przez miejscową ludność, blisko związanej w lokalnej wspólnocie dawno minęły. Dzisiaj większość „lokalnych” gazet jest własnością niewielkiej liczby dużych spółek kontrolowanych przez kierownictwo, które żyje i pracuje setki lub tysiące mil od miejsca wydawania gazety. Faktem jest, że tylko około 25 procent spośród wydawanych w USA 1500 gazet jest niezależną własnością, pozostałe 75 procent należy do multi -wydawnictw.

Jedynie nieliczne są wystarczająco duże, aby utrzymać niezależnych sprawozdawców poza ich własną społecznością, reszta zależna jest od kilku głównych agencji informacyjnych krajowych i międzynarodowych. Imperium Newhouse należące do żydowskich braci Samuela i Donalda Newhouse stanowi przykład więcej niż braku prawdziwej konkurencji wśród dzienników amerykańskich, ilustruje także nienasycony apetyt Żydów do totalnej kontroli nad wszystkimi źródłami informacji.
Newhouses, posiada 26 dzienników, w tym kilka dużych i ważnych, takich jak Cleveland Dealer Plain, Newark Star-Ledger, oraz New Orleans Times-Picayune, największy w USA konglomerat wydawniczy - Random House i wszystkie spółki od niego zależne: Newhouse Broadcasting, składający się z 12 nadawczych stacji telewizyjnych i 87 telewizji kablowych, w tym niektóre z największych w kraju sieci kablowych, weekendowy dodatek Parade, w nakładzie ponad 22 milionów egzemplarzy, oraz dwa tuziny innych dużych magazynów, w tym New Yorker, Vogue, Madmoiselle, Glamour, Vanity Fair, Gentlemen's Quarterly, Self, House & Garden oraz wszystkich innych magazynów w całości będących własnością grupy Conde Nast. To żydowskie imperium zostało założone przez Samuela Newhouse, imigranta z Rosji.

Posiadanie tak wielu gazet przez rodzinę Newhouse był w dużym stopniu możliwe poprzez fakt, że gazety nie są utrzymywane finansowo przez czytelników, lecz przez reklamodawców. Przychody z reklamy – nie małe sumy ze sprzedaży gazety - w dużej mierze opłacają wynagrodzenia redaktorów oraz przynoszą zysk właścicielowi. W przypadku, gdy duży reklamodawca w mieście zdecyduje się na promowanie tylko w jednej gazecie, uprzywilejowana gazeta będzie się rozwijać, a jej konkurent umrze. Od początku 20 wieku, kiedy to Żydzi stali dominująca siłą ekonomiczną w Ameryce, obserwuje się stały wzrost liczby amerykańskich gazet w rękach żydowskich, któremu towarzyszy stały spadek liczby konkurencyjnych gazet nieżydowskich - głównie w wyniku selektywnej polityki reklamowej.

Ponadto, nawet gazety posiadane wciąż przez nie-Żydów są tak bardzo uzależnione od wpływów z reklam żydowskich, że ich polityka redakcyjna i relacje z wydarzeń w dużym stopniu ograniczane są przez żydowskie sympatie i antypatie.


Trzy żydowskie dzienniki

Wzrost żydowskiej kontroli nad gazetami w Ameryce charakteryzuje zwalczanie konkurencji i tworzenie lokalnych monopoli na rozpowszechnianie wiadomości i opinii. Możliwości Żydów wynikające z wykorzystania prasy jako instrument polityki żydowskiej najlepiej ilustruje przykład trzech najbardziej prestiżowych i wpływowych dzienników : The New York Times, Wall Street Journal i Washington Post, które nakreślają kierunki myślenia oraz kształtują opinię publiczną w dziedzinie polityki i ekonomii.
To te dzienniki decydują co jest newsem a co nie, na poziomie krajowym i międzynarodowym - one kreują wiadomości, inni po prostu je kopiują. I wszystkie trzy są w rękach żydowskich.

New York Times został założony w 1851 przez dwie osoby pochodzenia nie - żydowskiego, Raymonda i George Henry Jonesa. Po ich śmierci, został odkupiony w 1896 roku przez zamożnego wydawcę żydowskiego, Adolpha Ochsa. Jego prawnuk, Arthur Ochs Sulzberger Jr jest dyrektorem generalnym oraz wydawcą. Redaktorem naczelnym jest Max Frankel, a redaktor wykonawczym jest Joseph Lelyveld - obydwaj są Żydami. Rodzina Sulzberger jest także właścicielem, poprzez New York Times Co, 33 innych gazet, w tym „Boston Globe”, dwunastu czasopism, w tym „McCall & Family Circle”o nakładzie ok 5 mln egzemplarzy, siedmiu stacji radiowych i telewizyjnych; telewizji kablowych, oraz trzech spółek wydających książki.

New York Times News Service przekazuje wiadomości, historie a także zdjęcia do 506 innych gazet, agencji informacyjnych i magazynów. Podobne działa The Washington Post, który poprzez kontrolowane przecieki z agencji rządowych w Waszyngtonie, śledzi na bieżąco sytuację w rządzie federalnym. The Washington Post podobnie New York Times, został złożony przez osoby pochodzenia nie-żydowskiego w 1877 roku - Stilsona Hutchinsa, następnie został nabyty od niego w 1905 roku przez Johna McLeana, a później odziedziczył go Edward McLean. W czerwcu 1933 roku, w obliczu Wielkiej Depresji, gazeta została zmuszona do bankructwa, i zakupiona na aukcji upadłościowej przez Eugene Meyera, finansistę pochodzenia żydowskiego. The Washington Post jest prowadzony obecnie przez Katherine Meyer Graham, córkę Eugene Meyera, która dzieży również stanowiska redaktora naczelnego oraz dyrektora generalnego Washington Post Co. The Washington Co ma odziały w innych mediach -gazetach, telewizji i czasopismach, z których najbardziej szanowanym jest nr.2 wśród amerykańskich tygodników - Newsweek.

Wall Street Journal, który sprzedaje się w nakładzie 1,8 miliona egzemplarzy dziennie, jest własnością Dow Jones & Company Inc, korporację z Nowego Jorku, które wydaje również 24 inne dzienniki oraz między innymi cotygodniowy tabloid finansowy Barron's. Dyrektorem generalnym jest Jones Kann, Żyd. Kann piastuje również stanowisko dyrektora i wydawcy The Wall Street Journal.
Większość innych nowojorskich gazet nie znajduje się w dużo lepszych rękach niż New York Times i The Wall Street Journal. New York Daily News jest własnością żydowskiego dewelopera Mortimera B. Zuckermana. The Village Voice jest prywatną własnością Leonarda Sterna, żydowskiego miliardera, właściciela firmy Hartz Mountain.

Inne mass-media

Historia jest bardzo podobna w przypadku innych mediów - telewizji, radia,gazet. Weźmy na przykład tygodniki – Time, Newsweek, oraz US News and World Report. Time, z tygodniowym nakładem ok 4,1 mln, jest wydawany przy wsparciu Time Warner Communications. Prezes Time Warner Communications, jak wspomniano powyżej, jest Gerald Levin, Żyd. Newsweek, jak wspomniano powyżej, jest wydawany przez Washington Post Company, której prezesem jest Żydówka Katherine Meyer Graham, a jego nakład wynosi ok 3.2 miliona egzemplarzy. US News & World Report,z tygodniowym nakładem 2,3 mln, jest własnością Mortimera Zuckermana, Żyda.
Zuckerman, jest także właścicielem Atlantic Monthly oraz nowojorskiego tabloidu - Daily News, który jest szóstą co wielkości gazetą w USA. Wśród książkowych gigantów wydawniczych również dominują żydzi . Trzy z sześciu największych wydawnictw w USA, zgodnie z Publisher & Weekly, są własnością lub też są kontrolowane przez Żydów.
Są to; zajmująca pierwsze miejsce Random House (z wieloma spółkami zależnymi, w tym Crown Publishing Group), trzecie miejsce Simon & ; Schuster, szóste miejsce - Time Warner Trade Group (w tym Warner Books and Little, Brown). Innym wydawcą o szczególnym znaczeniu jest Western Publishing. Mimo że zajmuje tylko 13 miejsce pod względem wielkości wśród wydawców w Stanach Zjednoczonych, zajmuje jednakże pierwsze miejsce wśród wydawców książek dla dzieci, posiada ponad 50 procent rynku. Jej prezesem jest Richard Snyder, Żyd, który zastąpił Richarda Bernsteina, również jest Żyda.

Efekt żydowskiej kontroli mediów

Takie są fakty na temat żydowskiej kontroli mediów w Ameryce. Każdy, kto spędzi kilka godzin w dużej bibliotece może zweryfikować ich prawdziwość. Autor ma nadzieję, że te niepokojące fakty zostaną udostępnione ogółowi. Nie powinno się pozwolić ludziom którzy wierzą w prawdy wyrażone w Talmudzie, aby ustalili co ludzie mają czytać lub oglądać, a w efekcie dać im moc kształtowania naszych umysłów zgodnie z własnymi talmudyczni interesami, interesami, które jak wykazano, są diametralnie różne interesu narodu amerykańskiego. Pozwalając Żydom kontrolować wiadomości, rozrywkę, amerykanie dają im więcej niż tylko nadanie im decydującego wpływu na amerykański system polityczny oraz wirtualnej kontroli rządu, dają im również kontrolę umysłów i dusz amerykańskich dzieci, których postawy i idee kształtuje żydowska telewizja i żydowskie filmy w większym stopniu niż rodzice, szkoły, lub jakiekolwiek inne wpływy.


Dołączona grafika


Oto 6 największych światowych koncernów medialnych ujętych w sposób graficzny:

1. AOL Time Warner

W styczniu 2001 roku miała miejsce jedna z największych fuzji biznesowych w historii USA -America Online (AOL) połączyła się z Time Warner , stając największą korporacją medialną na świecie

Koncern posiada
Film i media;
12 firm, w tym Warner (Kaczor Duffy) oraz Hanna – Barbera (Scooby Doo)
Multipleksy kinowe w 12 rożnych krajach
Telewizja kablowa
29 oddziałów za granica (od Polski do Brazylii), w tym CNN oraz Time Warner Cable z 13 milionami klientów w USA
Wydawnictwa - 24 rożne wydawnictwa książkowe
Tygodniki - Time, Fortune oraz 33 inne tytuły, w sumie 120 milionów czytelników
Tematyczne parki rozrywki w 30 krajach
AOL i AOL International (14 krajów) - 27 milionów abonentów którzy spędzili niewiarygodną ilość 84% czasu w internecie, przeglądając tylko
strony AOL – robiąc zakupy, poświęcając czas rozrywce, itd
Dodatkowo koncern posiada 24 marki książek oraz 52 wytwornie muzyczne


2.The Walt Disney Co

The Disney Channel – osiem krajów, kanał ESPN w ponad 165 krajach świata
5 tygodników oraz 4 dzienniki
Produkcja teatralna
Jedna z głównych telewizji w USA – $$$ (10 telewizji i 29 stacji radiowych)
Tematyczne parki rozrywki – Disneyland w Los Angeles i Paryżu, Disney World na
Florydzie, studio MGM, 27 hoteli z 36 000 pokojami, dwa statki wycieczkowe
Disney Books, 720 Disney Stores na świecie
Touchstone Pictures, Miramax, Buena Vista oraz cztery inne wytwornie filmowe


3.Bertelsmann AG

Angielski Channel 5, stacje radiowe i telewizyjne w całej Europie – 22 stacje telewizyjne i
18 radiowych, w tym RTL Group, największa firma telewizyjna w Europie, oraz dostawcy
internetu
Największe światowe wydawnictwo – Random House, sprzedające ponad milion książek
dziennie w samym tylko USA, Club Books w Europie, główny wydawca książek naukowych
Bertelsmann Music Group (BMG) – działa w 54 krajach, posiada ponad 200 wytworni
muzycznych
Działalność online – od Niemiec do Malezji
Tygodniki i magazyny – ponad 80 tytułów na siwcie

4.Viacom

Paramount, United Cinemas International, w joint-venture z Vivendi posiada 104 kina w
Europie, Japonii i Afryce Południowej
Blockbuster - największa siec wypożyczalni filmów w USA, 27 oddziałów na całym świecie
Ponad 2000 wydawanych rocznie tytułów książek
180 stacji radiowych w USA
Największa firma ogłoszeniowa na świecie
Właściciel CBS z 200 stacjami towarzyszącymi
MTV z 342 milionami odbiorców na całym świecie
VH1
Nicleodeon
Comedy Central


5.News Corporation

Fox News oraz 7 innych kanałów informacyjnych w USA
SKY oraz BskyB w Wielkiej Brytanii (razem 150 rożnych kanałów)
Star Services (300 milionów odbiorców w Azji )
Satelita telewizyjny Phoenix – obsługujący głownie Chiny
Serwisy w Indiach, Japonii, Indonezji, Nowej Zelandii, Ameryce Łacińskiej, Europie
Wydawnictwo Harper Collins
Fox TV – największa w USA z 22 stacjami towarzyszącymi.
Dzienniki – The Times, New York Post, The Sun
Ponad 60 tytułów w Australii

6.Vivendi Universal

Universal Music Group – 22% światowego rynku muzycznego (Polygram, Motown), działa w 63 krajach
Canal+ z 14 milionami abonentów w 11 krajach europejskich
Universal Studios ma prawa do takich filmów jak „Policjanci z Miami”, „Kojak”
Kina na całym świecie
Właściciel dwóch głównych francuskich operatorów komórkowych, Vivendi Telecom, działa min w Polsce, Hiszpanii, Maroku, Węgrzech
5 parków tematycznych
60 wydawnictw

Użytkownik antietam edytował ten post 07.04.2010 - 16:36

  • 9



#2

BrainCollector.
  • Postów: 1825
  • Tematów: 101
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

To pachnie troszkę jak jakaś wielka prowokacja idąca w stronę nienawiści do żydow. Ale po przeczytaniu całości to niestety jakieś myśli refleksje się pojawiają... Ciekawe co by było, jeśli kto inny kierował tym wszystkim, nie żyd. Nie wiem co o tym myśleć
  • 2



#3

FCrimson.
  • Postów: 310
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 3
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Co Żyd to Żyd. Jednego nie można im odmówić. Dbają o swoje interesy. I tak jak wspomniał faktycznie shortez już czuję lincz w powietrzu.

Ale antietam muszę Ci powiedzieć, że dużo roboty w to włożyłeś. Ave, dobra robota.
  • 1



#4

Quintus Maximus.
  • Postów: 577
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Nie wiem, czy nie najlepszy tekst, jaki tutaj na forum przeczytałem! Brawo antietam i Hellmaker.

Pamiętam w zeszłym roku kolega tatik wkleił niesamowity dokument - The Revolution Will Not Be Televised - zobaczcie jak za pomocą telewizji chcieli w Wenezueli (która, jak się okazało, ma większe od Arabii Saudyjskiej zasoby ropy) obalić Chaveza. Swoja drogą, że mu się udało przetrwać ten zamach stanu... :roll:. Gorąco polecam - taką samą akcję zorganizowali po 11 września - całkowity monopol na informacje
[url="http://video.google.com/videoplay?docid=-7804847028067404785#"]http://video.google....47028067404785#[/url]


Byłem przerażony tym, jak skutecznie bardzo dobrze zorganizowana propaganda medialna potrafi robić ludziom H2O z mózgu.

Użytkownik Quintus Maximus edytował ten post 07.04.2010 - 07:47

  • 0

#5

Katolik.
  • Postów: 10
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Zła
Reputacja

Napisano

W naszym kraju jest podobnie. Główne i największe media polskojęzyczne są własnością żydów: Gazeta wyborcza, TVN, Polsat itd. itd. itd.

Dlaczego?!

Dołączona grafika

edit AlienGrey
Dołączona grafika
  • 3

#6

D.B. Cooper.
  • Postów: 1179
  • Tematów: 108
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Ciekawy "felieton", warto przeczytać:

Człowiek rodzi się mądry i głupieje przed TV

Dołączona grafika

"Rokrocznie wzrasta czas, który statystyczny Polak spędza przed telewizorem. Co roku spada także merytoryczny poziom programów TV. Do czego nas to doprowadzi?

10 lat temu, kiedy w TVN pojawił się program Big Brother, większość ludzi wieściło, że jest to początek końca tego wspaniałego do tej pory medium przekazu – telewizji. Że to, co można w tym programie zobaczyć, to szczyt demoralizacji. Podglądanie, jak ktoś się kąpie pod prysznicem, załatwia potrzeby fizjologiczne w WC czy kopuluje w jacuzzi, miało być najgorszą rzeczą, jaką do tej pory pokazywała telewizja. Minęło 10 lat i prędzej większość nadawców (szczególnie prywatnych) zrównało poziom do poziomu Big Brothera, niż do telewizji „wyższych lotów”.

Z telewizji znika coraz więcej programów dla widza rozumnego, a w miejsce tych programów pojawiają się różnego rodzaju ogłupiacze. Dawniej można było sprawdzić swoją wiedzę oglądając „Wielką grę”, „Miliard w rozumie” czy „Jeden z dziesięciu” (nadawany trzy razy w tygodniu). Wchodzące obecnie w ich miejsce „teledurnieje” obniżyły wymagania stawiane przed uczestnikami i najczęściej poziom tych programów jest dostosowany do widzów, którzy muszą długo się zastanawiać nad odpowiedzią na pytanie: „Co to jest – po stawie pływa i kaczka się nazywa?”.
Kiedyś, w „Miliardzie w Rozumie” należało pokonać piętnastu przeciwników w kilku etapach gry. Całość rozgrywek zajmowała prawie rok i można było wygrać co najwyżej 100 tys.zł. Teraz wystarczy odpowiedzieć na 12 pytań podpierając swoją niewiedzę czterema kołami ratunkowymi i milion złotych zdobyty. Albo nie mając w ogóle żadnej wiedzy odpowiedzieć w innym programie na pytanie, czy zdradzało się żonę, albo czy podglądało się siostrę w sytuacji intymnej i 250 tys.zł ląduje na koncie. Półgłówek przyznający się w programie „Moment prawdy”, że uderzył żonę tak mocno, że ta wylądowała w szpitalu, albo że kiedyś pobił człowieka tak dotkliwie, że bał się, że go zabił – ma szansę w ciągu niespełna godziny wygrać ćwierć miliona złotych, zamiast od razu, wprost z nagrania trafić do aresztu! A człowiek, który gra w „1 z 10” i swoją wiedzą musi pokonać osiemnastu przeciwników, może co najwyżej wygrać 40 tys. zł.

Stanisław Lem powiedział kiedyś: „Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów!”. Podpisuję się pod jego słowami wszystkimi swoimi kończynami. W komentarzach pod każdym z moich artykułów znajdzie się przynajmniej kilka przykładów na potwierdzenie słów Lema. Zawsze pojawi się ktoś (tzw. troll internetowy), kto nawet nie doczyta do końca artykułu, nie zrozumie jego sensu, ale postanowi zabrać głos. Coś tu w komentarzu wybełkocze i swój cyberobywatelski obowiązek uważa za spełniony. Czytanie ze zrozumieniem okazuje się coraz większą sztuką, więc jakże trudną rzeczą staje się pisanie z sensem?

Okazuje się, że dorośli ludzie (nieprzymuszeni koniecznością czytania lektur) czytają coraz mniej książek. Jak już sięgają po coś, co liczy więcej kartek niż instrukcja obsługi nowego urządzenia domowego, jest to najczęściej… książka kucharska albo telefoniczna. Gdy sięgają po gazetę, to najczęściej jest to… program telewizyjny, brukowce, albo plotkarska prasa „kolorowa”. A do Internetu z największą ciekawością wchodzą na pudelka, kozaczka, itp.
Poważne kiedyś portale internetowe, których strony były kolebką polskiego Internetu, zamieniają się obecnie w targowiska próżności – plotki i zdjęcia wypełniają lwią część portalu. Tytuły największą czcionką „krzyczą” o zdradach, romansach, ciążach, operacjach plastycznych, zmarszczkach i cellulicie, a wszystko to okraszone zdjęciami robionymi z zaskoczenia. Nie należy się zatem dziwić, że większość nastolatków potrafi wymienić więcej plotek z życia gwiazd Hollywood, niż wydarzeń z historii Polski.

Nieczytanie książek kończy się dysleksją, której zdiagnozowanie przez przekupionego psychologa okazuje się wybawieniem dla coraz większej grupy młodzieży. Wystarczy jedno zaświadczenie i „jusz beskarnie morzna pisać z buendami”. Dodatkowo, gratis, dostaniemy papierek o tym, że jesteśmy dysortografami oraz dysgrafami i przechodzimy przez gimnazjum, szkołę średnią i studia, bez martwienia się o ortografię i o błędy. Wchodzi się do internetu, takimi właśnie błędami się go wypełnia i tworzy się kolejne pokolenie analfabetów. A używając na wielu portalach społecznościowych prostej opcji KOPIUJ/WKLEJ, możemy egzystować w cyberświecie nie stawiając samodzielnie ani jednego znaku pisanego! Wklejamy znajomym gotowe liściki, e-mailowe i SMS-owe życzenia urodzinowe, świąteczne, taką samą kombinacją Ctrl+C/Ctrl+V odpowiadamy na e-maile od innych. Wszystko robi się takie „słitaśno – pokemonowe”. Wtórność tych ludzi przeraża, bo z wtórności się raczej nie wyrasta i jest ona zaraźliwa!

Polskie media oburzają się, że w Holandii pokazują w telewizji kogoś, kto śmiertelnie chory zgodził się umierać na oczach telewidzów, by śmierć przestała być tabu. Że we Francji robią prowokacyjny teleturniej, w którym za złą odpowiedź prowadzący udaje rażenie gracza prądem. A żadne polskie media nie zastanawiają się, dlaczego polskie telewizje stają się medium dla idiotów. Począwszy od wspomnianych już teleturniejów, przez talk showy, w których 15-letnie notoryczne wagarowiczki wypowiadają się o tym, że z polskich szkół usunęłyby j. polski, matematykę, fizykę, chemię, a najlepiej to wszystkie przedmioty. I zrobiłyby 10 miesięcy wakacji i 2m-ce roku szkolnego. Dając tego typu idiotkom miejsce na antenie, stanowiące doskonałą trybunę publiczną, gloryfikuje się głupotę. Normalna nastolatka, która np. pisze wiersze, książki, jest wirtuozem jakiegoś instrumentu, tworzy inne rodzaje sztuki, czy po prostu robi coś pożytecznego, nigdy nie znajdzie się na antenie TV. Jej intelekt nie zostanie nagrodzony w żaden sposób. Dostanie co najwyżej szóstkę z j. polskiego albo z muzyki i tyle. Intelekt dla dzisiejszych mediów jest po prostu nudny, niezrozumiały dla statystycznego widza. Za to idiotka, która ubiera się w różową sukienkę, bierze pluszowego kucyka i przez pół godziny tłumaczy Ewie Drzyzdze, jak to cudownie być kopią Joli Rutowicz, ma swoje 5, a nawet 25 minut. Totalne dna intelektualne, które wcale nie mądrzejsze od nich media wypychają na wyżyny.

Teleturnieje – teledurniejami, talkShowy – tokSzołami, a co z programami informacyjnymi? Te to dopiero ogłupiają!
Wiadomości karmią się tragediami. Gdy danego dnia nie wydarzyła się żadna katastrofa, w której zginęło dziesiątki ludzi, nie wybuchła nigdzie bomba rozrywająca dziesiątki ciał, nie znaleziono żadnego utopionego dziecka, itp. to media kreują fakty samodzielnie. Wtedy właśnie poznajemy tzw. „newsy z dupy”. Dawniej wysysało się takie informacje „z palca”, ale teraz sięga się głębiej i wyciąga z zakończenia jelita grubego. W Polsce bida aż piszczy, bezrobocie, wielomilionowy exodus za pracą za granicę, afera goni aferę, a media serwują n-tą wiadomość o kolejnej kochance Tigera Woods’a. Przez pierwszy tydzień „afery woodsowej” wśród głównych wiadomości dnia było – czemu żona rozbiła mu samochód, ile kochanek przyznało się do sypiania z nim, do ilu kochanek przyznał się on, jak wielką skruchę wyraził, itd.

Gdy już wieści dotyczą czegoś „mądrzejszego”, to dostaniemy je podane tak, jakbyśmy my, widzowie, byli debilami, którym nie ma co przedstawiać głębi wydarzenia, bo i tak tego nie zrozumiemy. W Kopenhadze zebrał się szczyt klimatyczny. Pojechał prezydent Kaczyński i… m.in. Barack Obama. Wszystkie polskie media będą donosić nie o tym, czego będzie dotyczyła ta konferencja (m.in. problemy z ociepleniem klimatu), co rządy zebranych tam państw zamierzają wprowadzić (np. limity emisji CO2). W Polsce dowiemy się tylko tego, jak blisko prezydenta Stanów Zjednoczonych usiądzie prezydent RP. Ile centymetrów albo cali będzie dzieliło lewy półdupek Baracka Obamy od prawego półdupka naszej głowy państwa. Czy będą mogli zamienić ze sobą kilka słów, co będą jedli na balu pokonferencyjnym. I tyle! To są FAKTY? Prędzej FUCKty!

Prócz podawania faktów, podchodząc do nich od tzw. „pupy strony”, okazuje się, że w Polsce panuje jakiś niepisany zakaz analizowania faktów. Prócz próby analizy wydarzeń przez Jacka Pałasińskiego, wszystkie pozostałe programy informacyjne mają być proste i bez zagłębiania się w istotę sprawy. USA napada na Irak – to jest walka z terroryzmem, do której musimy się przyłączyć. Irak prócz jednej „wycieczki” do Kuwejtu 20 lat temu nikogo więcej napadać nie zamierzał. Pompował ropę, sprzedawał ją m.in. Ameryce i co najwyżej petrodolary zamiast iść na leki dla Irakijczyków szły na kolejne pałace Saddama. To była jedyna zbrodnia Iraku wobec świata. Bush pochodzi z Teksasu, w którym jego ojciec, wujowie, wszyscy przyjaciele mają udziały w firmach wydobywających ropę. Przed wojną w Iraku benzyna w USA była po niespełna 1$ za galon, przez wojnę podrożała 3-4 krotnie – czysty zysk dla Busholandu. A my się daliśmy zrobić Amerykanom w konia i pojechaliśmy tam walczyć niby to z terroryzmem. A pojechaliśmy, bo media tak właśnie „sprzedały” nam fakty.

Nawet rzeczowi wydawałoby się dziennikarze często „dają plamę”. Włączam poranne wiadomości, a Konrad Piasecki pyta, czy to prawda, że większość telefonów na pokładzie Tupolewa była włączona i aktywnie używana (dzwoniono i SMS-owano z nich w trakcie lądowania). Dziennikarz, jakby nie miał pojęcia, że 100 włączonych telefonów, które aktywnie poszukują sygnału, które z maksymalną mocą nadają swoje „Zdrawstwoj, dajtie mnie roaming. – Spasiba!” – może poważnie zakłócać odczyty czujników Tupolewa. Czy ten dziennikarz nigdy nie leciał samolotem i nie wie, że zakaz używania telefonu jest najważniejszym z zakazów panujących na pokładzie statku powietrznego? Dziennikarza interesowało tylko to, czy może jakiś członek rodziny pozostawiony w Polsce rozmawiał ze swoim bliskim w samolocie w chwili jego śmierci. Bo nie ma to jak pójść z kamerą i wydobywać z zapłakanej żony, matki czy dziecka wspomnienia ostatnich słów kogoś bliskiego. Tak właśnie tworzy się FUCKty.

By zobaczyć coś mądrego w TV, trzeba być emerytem lub bezrobotnym, który ma czas siedzieć przed telewizorem po nocach, bo dopiero grubo po północy można zobaczyć np. w TVP2 filmy dokumentalne: „Narodziny Izraela”, „Hitler i Stalin – śmiertelny pojedynek”, film o Antarktydzie, tudzież programy kulturalno – artystyczne. Cały wieczór tylko seriale, „Barwy szczęścia”, chwilę później „Barwy życia”. A co, jeśli mamy już dość tych serialowych barw i chcemy zobaczyć coś, co aktywnie stymuluje nasz mózg? Wkrótce mózg i myślenie będzie rzeczą deficytową.
Wielu ludzi tzw. „starej daty” studiujący zaocznie z młodszymi rocznikami jest przerażona znikomym poziomem wiedzy ogólnej młodego pokolenia. Młodzież dzisiaj nie zna się na niczym. Nie zna podstawowych zagadnień z historii, nie wie, jak działają podstawowe urządzenia. Jak kręci się świat – dosłownie i w przenośni.

Będąc w USA dziwiłem się, że nauczyciele, których tam poznałem, nie mieli pojęcia, że twaróg robi się z mleka, że Azja to kontynent, a nie państwo, że Polska nie leży nad Atlantykiem (bo to jedyny obszar wodny jaki potrafią wymienić!), itd.
Czemu nawet wykształceni, wydawałoby się, Amerykanie są tak durni? Bo oni telewizję z setkami kanałów TV mają już od kilkudziesięciu lat, a my dopiero od niespełna dwudziestu. Ale niestety powoli ich doganiamy – a w tym co najgorsze, najszybciej…"

źródło: http://interia360.pl/

Jeśli doczytałeś do końca to gratuluję, jak już pewnie zauważyłeś wpis nie dotyczy Ciebie ;]

Użytkownik D.B. Cooper edytował ten post 11.08.2010 - 10:39

  • 12



#7

Opiart.
  • Postów: 202
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Trochę smutno z tego powodu... Na szczęście, jeśli ma ktoś odbiornik telewizję cyfrową może oglądać takie programy jak: National Geographic, History Chanel itd. Poza tym pozostają jeszcze programy zagraniczne- ale tu już trzeba znać język.
  • 1

#8

Freyja.
  • Postów: 164
  • Tematów: 12
  • Płeć:Kobieta
  • Artykułów: 6
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

To prawda, ja studiuję z młodszymi rocznikami i czasami naprawdę nie mogę wyjść z podziwu jak mało oni wiedzą. Rzeczy, które dla mnie były podstawą nauczania w szkole średniej to dla nich czarna magia. Niestety, zapatrzyliśmy się na Stany i rosną nam całe pokolenia ludzi, którzy aby zrozumieć instrukcję będą musieli mieć ją w formie obrazkowej.
  • 0



#9 Gość_mag1-21

Gość_mag1-21.
  • Tematów: 0

Napisano

D.B. Cooper

A co, jeśli mamy już dość tych serialowych barw.

Swietny material, zapomniales dorzucic jeszcze "Plebanie"...

i chcemy zobaczyć coś, co aktywnie stymuluje nasz mózg?

He, he, moze bede okrutna, a moze nie dla wszystkich, jak powiem, ze i owszem nasz mozg jest aktywnie stymulowany, tylko podprogowo (pomiedzy klatkami). Ale chyba nic nowego nie powiedzialam sprawa glosna od lat, jesli chodzi o sprzedaz srodkow do prania.Myslicie, ze akcje wyborcze nie korzystaja z tego typu mozliwosci, przedstawiajac kandydatow? Nawet jak mi to ktos powie, ze nie korzystaja, to i tak nie uwierze.
  • 0

#10 Gość_mroova

Gość_mroova.
  • Tematów: 0

Napisano

Wszystko pięknie, telewizja demoralizuję, ale wiele zależy od nas samych:
przykładowo, moja koleżanka, ma syna w wieku 5 lat, przychodzi z pracy i co robi ??

zamiast posiedzieć pogadać z nim, pobawić się, poczytać, zainstalowała mu telewizor w pokoju
i gry komputerowe żeby mieć go " z głowy" i mieć chwilę dla siebie, prawdą jest co zacytował Dibi,
że fajne naukowe programy lecą w tv po północy, kiedy człowiek wyczerpany po dniu pracy śpi,
ale ważne jest też to jakie wartości przekazujemy nastepnemu pokoleniu.

Każdy z nas ma jakiś stosunek do spraw medialnych, i trzeba dużo o tym rozmawiać, z rodziną, znajomymi,
żeby nie dać się ogłupić.
  • 2

#11

Mr. Mojo Risin'.
  • Postów: 988
  • Tematów: 23
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Piękny artykuł, D.B. Cooperze, za zapoznanie mnie z nim zasłużony plus leci ;)
Wszystko to prawda, niestety. Zauważyłem to już ponad 3 lata temu, a dopiero szkołę średnią wtedy zaczynałem, że w telewizji nie ma dla mnie nic interesującego i oglądania pudła zaprzestałem. Programów i filmów mnie interesujących nie mogłem w normalnych godzinach znaleźć w ogóle - jak zostało napisane, filmy, dla których byłem gotów poświęcić leżeniem na kanapie do prawie bladego świtu, były wstawiane w ramówkę dosyć niemiło. Ostatnie filmy, które obejrzałem w telewizji i były dosyć przyjemne, to, o ile dobrze pamiętam: "Hitler - Narodziny Zła" oraz "Łzy Słońca", obejrzane właśnie 3 lata temu. I tak, w dosyć chorych godzinach nocnych.

Ostatnio u siostry miałem możliwość zetknięcia się z kablówką. Zaznaczę, że głównie leciał tam włączony Comedy Central bądź Viva. No i jak wrażenia, bardzo paskudne :) Czułem, że mózg mi się marszczy od środka oglądając jakąś "komedię" z murzyńską rodziną na CC. Dlaczego piszę o tym, że niedawno miałem okazję oglądać telewizję? A bo, drodzy forumowicze, postanowiłem zobaczyć co na programach pokroju National Geographic i Discovery leci.
Czy na prawdę ludzie oglądają takie pseudodokumenty pokroju "Zaklinacza Psów" (?!) bądź insze "Wysypiska"? Jeden program o społecznych owadach, który przy okazji zobaczyłem, widziałem parę lat wcześniej, w TVP.

Szkoda, że sieć też zamienia się w taki śmietnik.
  • 2



#12

Opiart.
  • Postów: 202
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Zaklinacz Psów nie jest taki straszny. Można się co nieco pouczyć o zachowaniach zwierząt domowych. Podkreślę, że nieraz może się to przydać. Spójrzcie tu: http://www.teleman.p...ion.html?id=101 To jest właśnie History Chanel wspomniane przeze mnie już wcześniej. Zobaczcie jakei serwują programy- całkiem "cool".

6:20 Starożytne odkrycia
serial dokumentalny
Półtora tysiąca lat temu starożytni Chińczycy byli militarnym supermocarstwem Wschodu. Przyjrzymy się ich sztuce wojennej i projektowi pierwszej bomby.

8:00 Odtajnione historie
serial dokumentalny
Dzięki tajnym dokumentom i materiałom archiwalnym dowiadujemy się, jak doszło do tego, że partyzantka wietnamska zmusiła amerykańskie wojsko do wycofania się z kraju.

20:55 7 grzechów głównych
serial dokumentalny, USA 2008
Biblia nie wspomina o grzechu łakomstwa. Pierwsi chrześcijanie jednak wierzyli, że za nadmierne objadanie się grzesznicy będą w piekle przymusowo karmieni ropuchami i robactwem.

21:50 Podziemne miasta: Moskwa - tajne miasto Stalina
serial dokumentalny
Moskwa słynie z okrutnych przywódców i licznych tajemnic. Pod zatłoczonymi ulicami kryją się pozostałości po wojennej przeszłości tego miejsca i przerażające dziedzictwo Stalina.

To są chyba najlepsze perełki. Dodam, że na tym programie nie ma reklam :o Tu mały minus- emitują w jednym dniu 5-7 programów, które są powtarzane w kółko...
  • 0

#13

Dezinformator.
  • Postów: 31
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Ja pozwolę sobie dodać pewną zagwozdkę z kategorii co było wcześniej "jajo, czy kura"? W artykule parę postów wyżej mowa była o ogłupiającym wpływie telewizji na ludzi. Jednak czy zaczęło się od telewizyjnych durnowatości czy może po prostu media dostosowały się powoli do odbiorców? No, bo jak media bazujące na oglądalności miałyby zmuszać ludzi do oglądania czegoś czego by nie chcieli, przecież taka stacja od razu by upadła na drugi dzień.

Może to w nas samych tkwi ogłupiający mechanizm, z którego media nauczyły się korzystać? A może to najzwyklejszy efekt ewolucji gatunku ludzkiego idącej w kierunku specjalizacji. W takim razie prędzej czy później dojdzie do intelektualnego rozwarstwienia społecznego na niewyobrażalną skalę. Jeżeli przyjmiemy tą teorię to czy w takim razie wolno nam wpływać na naturalny i niezakłócony bieg ewolucji? Chyba, że bieg zaobserwowanej ewolucji już został zakłócony. Jeśli tak to przez kogo i dlaczego, czyżby teorie spiskowe o kontrolowaniu mediów miały w sobie coś więcej niż tylko ziarnko prawdy?
Tak czy inaczej załóżmy, że chcielibyśmy zmienić istniejący stan rzeczy. Jakie zatem należałoby przyjąć kryterium oceny? Przetrwanie gatunku, funkcjonalność organizacji społecznych, samospełnienie jednostki, bezpieczeństwo, wolność, indywidualizm, niezakłócona naturalność biologiczna takiego procesu, a może domniemany i wskazany przez autora poziom inteligencji przeciętnego zjadacza chleba? W ten czy inny sposób dokonujemy tu świadomego wyboru za innych ludzi odnośnie życia ich i ich potomnych. Co, więc czyni nas tak wyjątkowymi, że uważamy, iż wiemy lepiej co dla nich jest właściwe niż oni sami?

Za tym artykułem przemawia nutka konserwatyzmu i co ważniejsze, pewna hierarchia wartości autora. A należy sobie zadać przede wszystkim pytanie, dlaczego akurat mój sposób myślenia miałby się stać szablonowy, co w nim jest tak wyjątkowego? Jest oczywiście z tego nierozerwalnego kręgu wyjście, a odpowiedź brzmi - bo tak chcę, bo mogę, to tak zrobię i tak będzie. Ale to żadne novum w stosunku do wszystkiego czego świadkiem była historia ludzkości do tej pory.

Warto sobie również odpowiedzieć na pytanie co to oznacza dla mnie - walczyć, podporządkować się czy iść na kompromis (opcję uciekać z góry odrzucam, gdyż to zbyt błaha sprawa jak na wybór śmierci)? I jeżeli to możliwe, chciałbym, żeby każdy z użytkowników odpowiedział w miarę zwięźle na to ostatnie pytanie, myślę, że to może być całkiem ciekawe.
  • 2

#14

Pr!nC3ssOfMaF!a.
  • Postów: 27
  • Tematów: 0
  • Płeć:Kobieta
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

media sa po to aby zatajac prawde siejac swoja propagande. Do tego oglupia i demoralizuje masy celowo aby w przyszlosci latwiej nimi manipulowac... Dezinformator nie ktorych ludzi nie stac aby ogladali swije ulubione programy a wiec ogladaja to co im wciska telewizja powoli sie do tego przyzwyczajajac sila rzeczy. Ja ogladam tylko Discovery, NG, Planete, we wszystkich ich odmianach History Chanell tez lubie, jednak Discovey stracilo reputacje po tych programach jak pisze MR. Mojo Risin'
  • 0

#15

Tosio.
  • Postów: 3
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Copper w artykule

Człowiek rodzi się mądry i głupieje przed TV

Napisal ciekawe rzeczy, niestety w tym artykule jak i w postach ponizej brak najwazniejszej informacji:

Skad brac wartosciowe informacje, wiadomosci, gdzie ogladac wartosciowe programy, jakie wartosciowe radio nastawic...
Co z tego ze wiemy ze w TV jest papka skoro nie mamy alternatywy...
Onet i mu podobne obecnie zawieraja ok 90-95% zawartosci jako papke medialna a reszta to cos ciekawego, niestety nawet tam trudno te informacje odszukac...
czy mamy jakas alternatywe???
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych