Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chemtrails – coś wisi w powietrzu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7693 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Chemtrails – coś wisi w powietrzu ? (535 użytkowników oddało głos)

Chemtrails - rozpylana chemia na niebie, czy obalona teoria spiskowa ?

  1. Głosowano Zostało wykazane, że Chemtrails to nie tylko teoria. To jest fakt. (137 głosów [25.61%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 25.61%

  2. Głosowano Sceptycy zasiali lekką niepewność, ale ogólnie nie poradzilili sobie z tematem - skłaniam się ku wersji spiskowej. (57 głosów [10.65%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.65%

  3. Głosowano Nie wiem. Obie strony dyskusji mają wiele mocnych argumentów i obie wersje są równie prawdopodobne. (64 głosów [11.96%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 11.96%

  4. Głosowano W kilku kwestiach sceptycy nie potrafili czegoś wyjaśnić, ale raczej wykazali, że spisku nie ma. (42 głosów [7.85%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.85%

  5. Głosowano Teoria o Chemtrails została obalona. (235 głosów [43.93%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 43.93%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#256

Yaw.
  • Postów: 774
  • Tematów: 61
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Panowie, ostatnie posty to raczej na priv się nadają. Mniej ad personam, więcej merytorycznej dyskusji.
  • 0



#257

Quintus Maximus.
  • Postów: 577
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

[...] Wszyscy widzimy to na niebie - rozpylane smugi chemicznego gówna, które zamieniają się w chmury włóknistego typu. [...]

edit AlienGrey
Usunąłem znaczną część wypowiedzi.
Yawgmoth prosił o wypowiedzi na poziomie a nie o personalne wycieczki.

  • -1

#258

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Wszyscy widzimy to na niebie - rozpylane smugi chemicznego gówna, które zamieniają się w chmury włóknistego typu.

Właściwie od początku tego wątku sceptycy próbują się dowiedzieć skąd wiadomo, że to, co pojawia się za samolotami, to rzeczywiście "chemiczne gówno", a nie zwykłe smugi kondensacyjne. Jak na razie padło kilka odpowiedzi: że "chemtrailsy" utrzymują się dłużej niż zwykłe smugi, że wcześniej ich nie było i że badania ich składu chemicznego wykazują gigantyczne ilości szkodliwych substancji. Wszystkie te argumenty zostały obalone w czysty i racjonalny sposób z podaniem rzetelnych źródeł informacji. Pytanie do ciebie, Quintusie: masz może jakieś dodatkowe poszlaki, czy tylko tak sobie bełkoczesz, bo nie stać cię na prowadzenie poważnej dyskusji?
  • 0



#259

Zagaroth.
  • Postów: 124
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Dzisiaj całe miasto znowu pełne chemtrails. A juz rano tak pieknie bylo - czyste niebo. A teraz sama spermiasta zawiesina.

Jutro ide z tym na Policje. Niech mnie wysmieja.

Użytkownik Zagaroth edytował ten post 20.05.2010 - 20:04

  • 0

#260

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6631
  • Tematów: 766
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Dzisiaj całe miasto znowu pełne chemtrails. A juz rano tak pieknie bylo - czyste niebo. A teraz sama spermiasta zawiesina.

Jutro ide z tym na Policje. Niech mnie wysmieja.




Spróbuj może zainteresować tym kogoś z lokalnej gazety . Jeżeli udasz się z jakimś redaktorstwem , to może inaczej podejdą do tematu.
W dalszym ciągu jestem sceptykiem , ale ta dobra rada jest od serca .



#261

Quintus Maximus.
  • Postów: 577
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

To tutaj w samolocie powstają smugi kondensacyjne!
Dołączona grafika
Jak to skomentują nasi wynajęci młodzi ogłupiacze ludu?
Z pewnością, że są to beczki z piwem ;)

Czy oswoiliście się już z myślą, że jesteśmy
Dołączona grafika

Użytkownik Quintus Maximus edytował ten post 21.05.2010 - 08:25

  • 1

#262

Ironmacko.
  • Postów: 809
  • Tematów: 24
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

To tutaj w samolocie powstają smugi kondensacyjne!
Dołączona grafika
Jak to skomentują nasi wynajęci młodzi ogłupiacze ludu?
Z pewnością, że są to beczki z piwem ;)


O to nasz komentarz (zamieszczony juz zreszta wczesniej przez kapuchego)


Kolejne zdjecia Twojego samolotu z trucizna ;)

Dołączona grafika

Dołączona grafika




No i co wbilem gwozdzia do trumny... Nie kolego to ze Tobie sie nie chce poszukac co to moze byc, to wcale nie oznacza ze sa to samoloty do C.


Tylko Cie nakieruje, zeby Ci wszystkiego nie dawac na tacy: wywazanie samolotu. Poszukaj a znajdziesz

Użytkownik Ironmacko edytował ten post 21.05.2010 - 08:38

  • 1

#263

Quintus Maximus.
  • Postów: 577
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Iron

No i co wbilem gwozdzia do trumny...

Chyba w swój kłamliwy mózg...

No! W końcu jakaś gazeta się zainteresowała tą zbrodnią! Są jednak dziennikarze, którzy się jeszcze nie skur...li do końca.
Dołączona grafika

Słowo Wrocławian

Może ten dziennikarz da sygnał innym, aby nie trzęśli d..mi i rzetelnie wykonywali swoje obowiązki.

Edycja: Przemo. Proszę dobieraj słowa w sposób bardziej wyważony.

Użytkownik Przemo edytował ten post 21.05.2010 - 21:49

  • 2

#264

Quintus Maximus.
  • Postów: 577
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Tu mam coś mocnego

Dołączona grafika

Q: Proszę się przedstawić.
A: Jestem pilotem, z LOT, mam ponad 4000 godzin nalotu, latam głównie na trasie Warszawa-Kijów, Warszawa-Mińsk, ale zrarzają się też inne loty, te dane Panu wystarczą.

Q: Przyznam szczerze że mieliśmy problem z dotarciem do kogokolwiek z Lotu aby skomentował pojawiające się coraz częściej doniesienia o "dziwnych przelotach nad RP"
A: To jest tak, każdy siedzi i boi się o jutro, nikt nie chce się wychylać, bo poleci pierwszy do odstrzału, większość moich kolegów - pilotów, nie jest zatrudniona nawet na umowę o pracę (kontrakty), więc jak jest się niewygodnym, to się po kontrahent (LOT, przyp. redakcji) rozwiązuje kontrakt w najlepszym przypadku, a bywa i gorzej - co widać po wypadkach lotniczych w Polsce ostatnimi czasy.

Q: Sugeruje Pan, iż zarząd LOT, działa z zamiarem bezpośredniego pozbawienia życia lub zdrowia, osób które są niewygodne?
A: (Ironiczny Śmiech)... Proszę Pana, Zarząd tutaj jest z politycznego nadania, oni są tylko po to aby podpisać papiery, których nawet nie czytają, oni nie mają nawet pojęcia jak działają linie lotnicze, zresztą w większości spółek gdzie udziałowcem jest skarb państwa, zmienia się wiatr polityczny, zmienia się zarząd, jak już się przez przypadek trafi osoba obeznana w lotnictwie, to i tak nic nie może zrobić, bo wybory są co 4 albo mniej lat nawet, decyzje w spółkach są podejmowane przez kierowników niższego szczebla, których nikt nie rusza, bo zwolnienie takowych okazało by się totalną klapą dla całego przedsiębiorstwa.

Q: Czyli to Ci kierownicy... ?
A: Nie do końca tak jest, oni po prostu wykonują polecenia, jest może 1, 2(z działu HR) osoby które pilnują aby nie doszło do dekonspiracji, albo jakichkolwiek sprzeciwów.

Q: Nie wierzę że 1 czy tam 2 osoby potrafią trzymać w ryzach całą załogę linii
A: Nikt nic nie wie, nikt nic nie słyszał, ludzie mają własne problemy, a jak ktoś próbuje dociekać, to się go szantażuje, przyczepia się takiemu ogon i szuka haka na niego (żonę zdradza, albo się odwiedzi jego rodzinę i odpowiednio porozmawia z nimi - taaa, rodzina to dobry argument). Znajomego pilota (już nie lata w LOT) siostra miała restaurację przy trasie Warszawa - Radom. Przyszli panowie i spalili dobytek, oczywiście potem była sugestia delikatna do znajomego, aby się nie mieszał w sprawy które jego przerastają - zrezygnował z pracy, lata teraz jako pilot w prywatnej spółce. Albo po prostu, samolot z pilotem na pokładzie się rozbija w niewyjaśnionych okolicznościach.

Q: No ale jest przecież Komisja Badań Wypadków lotniczych...
A: A wierzy im Pan? Ci ludzie w komisji są obsadzeni tak aby zepchnąć winę na błąd człowieka. Producenci samolotów nie mogą sobie pozwolić na czarny PR. Jest silne międzynarodowe lobby producentów maszyn (Boeing, Airbus) itd.. Są szkolenia, sympozja wyjazdy... i jak tu ludzie mają być obiektywni?

Q: Wracając do niskich przelotów, o co w tym chodzi?
A: Jakieś 2 lata temu, zmieniła się spółka dostarczająca paliwo, na Okęcie (zarówno to wojskowe jak i publiczne). Nie wiem dlaczego decyzja była taka a nie inna, oficjalnie chodziło o kasę. Dodam iż chodzi tutaj o sam przewóz paliwa, a nie o produkcję czy dystrybucję. Wykorzystano wtedy zamieszanie na rynku ropy (galopująca cena za galon), więc przeszło bez echa - czyli było kilka artykułów w dziennikach ogólnopolskich z których nic nie wynika. Wracając do meritum, technicy serwisujący maszyny zauważyli iż paliwo jest zanieczyszczone jakąś substancją, zalegającą w przewodach paliwowych i na dnie silników. Zostało to zgłoszone wyżej, jakość paliwa się poprawiła częściowo. PAŻP zasugerował także że trzeba zmienić trasy przelotów, bo z rzekomo zrobionej przez nich analizy ryzyka, prawdopodobieństwo kolizji będzie niższe jeżeli będziemy niżej latać - nawiasem mówiąc nie wiem jak to wyliczyli, ale możliwość ucieczki rośnie wprost proporcjonalnie do wysokości przelotu, nie dość że można się minąć w wysokim szerokim korytarzu, to w przypadku ewentualnego przeciągnięcia maszyny, jest więcej czasu na reakcję, jak lecimy nisko, czasu jest niewiele. Zarządowi przedstawione zostały także jednocześnie wyniki badań, iż zaoszczędzimy na paliwie zmieniając trasy, a panowie dla których zarządza się liniami za pomocą komórek w Excelu byli podekscytowani, więc przyklepano decyzję - tańsze przeloty - świetnie - oszczędzamy więc. Wdrażanie zmian trwa nadal. Jako iż takie zmiany są obiektem dyskusji pomiędzy różnymi podmiotami, używającymi przestrzeni powietrznej, takowe miały być ustalane z Siłami Powietrznymi RP. Niestety tam mają swoje procedury, i nie lubią zmian. Negocjację z generałami należą do raczej trudnych, więc było kilka spotkań organizowanych przez PAŻP, aby dojść do konsensusu, do na tydzień przed 3cim spotkaniem rozbiła się Wojskowa CASA pod Mirosławcem, zostało ono przesunięte na bliżej nieokreślony termin(doszło do niego, nie wiem kiedy). Dziwne jest to, że do konsensusu doszło właśnie na 3cim spotkaniu po "fizycznej eleminacji" sceptycznej części środowiska wojskowego w katastrofie.

Q: Czyli sugeruje Pan iż to intryga Wojskowa ?
A: Wojsko polskie to małe szaraczki, tam też jest lobby, i obsadzone niektóre środowiska, jednakże tam zmiany są cięższe do przeprowadzenia, tam sie nie da nic rozmyć w papierach, wszystko odbywa się na zasadzie rozkazów, jest tak albo nie, krótko, więc logiczne ze zmiany trwają dłużej.

Q: Wracając do paliwa, o co z nim chodzi
A: Nie wiem, są pogłoski że mamy coś rozpylać. Ja średnio w to wierze, mieszanka benzynowa jest spalana w temperaturze kilka tysięcy stopni, więc jeżeli to miałby być jakiś wirus albo szczepionka, to raczej nie przetrwała by takiego stanu rzeczy. Jedyne co by przeszło to ostatecznie broń chemiczna, w jakiś sposob dochodzi do syntezy w wysokiej temperaturze, nie wiem nie jestem chemikiem.

Q: I to jest przyczyną powstawania smug za samolotem?

A: ...Smug kondensacyjnych znaczy się, nie to nie ma znaczenia, chmury zawsze były, i to jest nic innego jak woda. Czytam czasem artykuły na sieci, że coś rozpylamy i to właśnie to , smugi nie mają z tym nic wspólnego, występowały wcześniej, bez znaczenia

Q: A więc szuka Pan materiałów na ten temat.
A: Tak, poniekąd jestem uczestnikiem tej sztuki, dobrze wiedzieć w czym się gra.

Q: I to jakoś tak przechodzi bez echa? Dziennikarze śledczy się tym nie interesują?
A: Wysłałem anonimowo do redakcji w Polsce list, w którym opisałem to co Panu tu przedstawiam, pies z kulawą nogą się nie zainteresował.

Q: Ma Pan podejrzenia kto może za tym stać?
A: Na pewno nikt z oficjeli państwowych, jeżeli już to są oni lobbowani albo szantażowani, jak mają świadomość w czym biorą udział. Myślę że raczej służby specjalne innych państw. W końcu nikt by na swoich obywatelach nic nie testował.

Q: Ale przecież takie eksperymenty narażają Was na utratę zdrowia?
A: My tylko latamy, nie mamy kontaktu z oparami, ani z opadem, nie wiem kiedy też może dochodzić do syntezy, nie jestem chemikiem.

Q: I mówi to Pan spokojnie? Nie rusza Pana, że truje Pan ludzi?
A: Rusza, dlatego rozmawiam z Panem, Pan też zaczął szukać jak ja. Ja mogę zrezygnować od razu, nie polecę, poleci ktoś inny, jakie to ma znaczenie, a będąc tutaj może się jeszcze czegoś dowiem i przysłużę się społeczeństwu. Dlatego proszę aby pan zmienił mój głos w nagraniu, twarzy i tak nie widać. A najlepiej by było aby Pan w ogóle nagrania nie publikował, tylko w formie tekstowej. Tu chodzi już nie tylko o moje ale i Pana bezpieczeństwo.

Q: To wszystko co Pan wie?
A: Nie, wiem znacznie więcej, ale to mogło by zidentyfikować moją osobę. Jak to co wiem już będzie znane w środowisku jako powszechne fakty, to skontaktuje się z Panem.
_____________________________________________________________
Ta zbrodnia nie przejdzie bez ech. Widać nie tylko wojskowe samoloty rozpylają te gówno. Wykorzystują też inne.

Od razu zaznaczam, że nie wchodzę w polemikę z żadnym agentem/wynajętym manipulatorem - typu Lynx czy Ironmacko

Użytkownik Quintus Maximus edytował ten post 21.05.2010 - 12:30

  • 0

#265

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Widać nie tylko wojskowe samoloty rozpylają te gówno. Wykorzystują też inne.

No ba, tutaj są setki zdjęć dokumentujących "rozpylanie chemtrailsów" przez samoloty najróżniejszych linii lotniczych (w tym PLL LOT). Co najważniejsze, widać nawet ich numery rejestracyjne, więc nie ma najmniejszych problemów z identyfikacją. Jeśli Zaragoth nie był jeszcze na policji, to może to wykorzystać jako dowód ;->

Wklejony przez Quintusa wywiad z pilotem to szyta grubymi nićmi ściema. Wystarczy chwila szperania w necie, żeby zauważyć, że rzekomy pilot nie ma zielonego pojęcia o czym mówi. Spółka dostarczająca paliwo do większości głównych polskich lotnisk nie zmieniła się od 12 lat i obsługuje nie tylko LOT, ale też największych europejskich przewoźników, przy czym nikt nie narzeka na jakość jej usług. PAŻP nie wprowadzał w ostatnich latach poważnych zmian w przebiegu dróg lotniczych i wysokości przelotowych. Nic też nie słychać, żeby w ostatnim czasie masowo zaczęły rozbijać się samoloty pilotowane przez polskich pilotów. W LOT nie było poważnego wypadku od ponad 20 lat. Aż żal, że ktoś potrafi uwierzyć w takie bzdury.
  • 2



#266

Ironmacko.
  • Postów: 809
  • Tematów: 24
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

To tutaj w samolocie powstają smugi kondensacyjne!
 
Jak to skomentują nasi wynajęci młodzi ogłupiacze ludu?
Z pewnością, że są to beczki z piwem ;) 

Rozumiem, ze poszukac juz Ci sie nie chce..., wygodne, zero Twojego komentarza do moich zdjec. 
Twoja sprawdzona metoda:
- zamiescic zdjecie, napisac tekst w stylu: jestesmy krolikami doswiadczalnymi , albo game over panowie (dziwne, ze go nie napisales)
- jak ktos nie daj boze pokaze bzdurnosc Twojego punktu widzenia, albo wrecz wykaze, ze manipulujesz zdjeciem, ktorego sam nie rozumiesz. To napisac z tym manipulatorem nie rozmawiam/polemizuje

Jak dla mnie jestes zwyklym pieniaczem, ktory ma problem z wlasnym osadem swojego ja. Dalem Ci szanse samemu dojsc do tego jakie to zdjecie, ktore zamiesciles, ale Ty jak zwykle ratujesz sie ucieczka. Run mr QM, run...

Użytkownik Ironmacko edytował ten post 21.05.2010 - 12:19

  • 0

#267

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6631
  • Tematów: 766
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Quintus Maximus - widzimy ,ze nawet nie poczytałeś wcześniejszych postów . Gościu ,który zamieścił ten wywiad na jednym z portali , używa niku Rex , a bajki produkuje "nie z tej ziemi " . I Ty ,taki wnikliwy bezkompromisowy , łyknąłeś " to " jak młody pelikan ... Co do artykułu w gazecie , nareszcie znalazłeś coś co mnie zainteresowało . Jeżeli będzie nacisk mediów , to może w końcu sprawa ujrzy swój koniec ,albo potwierdzi albo zdementuje zarzuty w sprawie chemitrials .



#268

Quintus Maximus.
  • Postów: 577
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Marzę o nacisku mediów. Państwo, w którym jak na dłoni widać, że dziennikarze w większości się sprzedali i po prostu nie ma liczącej się niezależnej gazety, radia, czy telewizji, to państwo poważnie chore.

Jeden artykuł wiosny nie czyni, ale jest to jakieś światełko w tunelu.

Użytkownik Quintus Maximus edytował ten post 21.05.2010 - 16:47

  • 1

#269

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6631
  • Tematów: 766
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Jeeeezuuu - wziąłeś coś na uspokojenie ? Ale , podejrzewam coś innego niż zaprzedanie się , po prostu temat chemitrials jest za mało "medialny" . Dopiero jak ktoś zrobi z tego bombowy temat , to reszta będzie chciała się "podwiesić" . Jestem za bez względu na wynik .



#270

Ironmacko.
  • Postów: 809
  • Tematów: 24
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Iron

No i co wbilem gwozdzia do trumny...

Chyba w swój kłamliwy mózg...


Dopiero teraz zauwazylem Twoj komentarz do mojego posta..., na niewiele Cie stac, ale tego mozna sie bylo spodziewac. Po drugie w swoim wielkim zadufaniu chyba nie zauwazyles, ze pisalem o przyslowiowym gwozdziu w odniesieniu do sceptykow. Dopiero w kolejnym, juz przez Ciebie nie cytowanym, fragmencie bronie sie przed jego wbiciem.  Tobie jak widac pozostalo tylko obrazanie innych...

Z Twojego postu wnosze, ze w swojej "wielkiej" wiedzy  nawet nie raczyles rozpoczac poszukiwan w podpowiedzianym kierunku... Dlatego tez dla innych krotkie uzupelnienie:

Zamieszczone przez Quintusa zdjecie i potem kilka dodatkowych moich pochodzi z oficjalnej strony Beoinga, ba co wiecej mozna podobne (samolot z beczkami w srodku) znalezc nawet wczesniej w historii lotnictwa. Jak to mozliwe? Bo beczki w samolocie sluza do przeprowadzenia testow wywazania, zmiany obciazen, rozkladu masy i wielu innych i sa stosowane w lotnictwie od lat przez wszystkie firmy lotnicze. Tutaj warto przypomniec wazna maksyme: "To ze nie rozumiemy jakiegos zjawiska, nie oznacza od razu odkrycia sil nadprzyrodzonych" (w tym przypadku mozna parafrazowac to na: to ze nie wiemy do czego sluzy jakas instalacja, nie oznacza jej spiskowego charakteru. 

Dla chcacych poglebic swoja wiedze link do ksiazki w ktorej mozna poczytac wiele na temat procedur testowych i budowie 777, na stronie 76 znajdziecie zdjecia z 1994 roku z wyzej opisanych testow, dotyczacych samoloty 777:

Inside Boeing 777




Teraz pytanie do moderatorow, szczegolnie do AlienGrey i Przema:

Panowie przepraszam na forum powstaje mozliwosc pisania wszystkiego czego sie chce??? Bo chyba jest tutaj regulamin. Pan Q w poscie 259 edytowanym przez AG pisal o dawaniu w morde na ulicy kilku osobom z tego forum, w cytowanym o wbijaniu gwozdzi w klamliwy leb. Daliscie sie zastraszyc jego wypowiedziom o dyskryminacji jego osoby na tym forum ??? To moze wszyscy zacznijmy sie obrazac i zastraszac ???

Przepraszam za poruszanie tego na forum a nie na priv ale  poczynania Pana Q. zaczynaja byc razace. Wiele osob stara sie zachowac tutaj jakas kulture wypowiedzi. Czekam na odzew, moze byc priv, a ten fragment usuniety



  • 3


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości oraz 0 użytkowników anonimowych