Poznać swoje wczesniejsze wcielenie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

Vicek.
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

our past life diagnosis: I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern Siberia around the year 525. Your profession was that of a librarian, priest or keeper of tribal relics. Your brief psychological profile in your past life:
You always liked to travel and to investigate. You could have been a detective or a spy. The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is the development and expansion of your mental consciousness. Find a good teacher and spend a good part of your time and energy on learning from his wisdom.

Kto Przetłumaczy?? :)

Uruk.
  • Tematów: 43
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Do Vicek
Urodziłeś się gdzieś na Syberii około roku 525. Byleś księdzem lub kimś x| (nie potrafię przetłumaczyć, ale cos w stylu ksiedza). Lubiłeś podróżować, a także przeprowadzać śledztwa. Mogłeś być także detektywem lub szpiegiem.

#33 Gość_Shadorew

Gość_Shadorew.

Napisano

Mi wyszło coś takiego.

I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.
You were born somewhere in the territory of modern Egypt around the year 900.
Your profession was that of a writer, dramatist or organiser of rituals.

Nie wiem jak się z tym czujesz, ale w poprzednim ziemskim wcieleniu byłeś mężczyzną.
Urodziłeś się gdzieś w tetytorium noworzytnego Egiptu około 900 roku.
Z zawodu byłeś pisarzem, dramaturgiem albo odprawiałeś rytuały.

Your brief psychological profile in your past life:
Ruthless character, carefully weighing his decisions in critical situations,
with excellent self-control and strong will. Such people are generally liked, but not always loved.

Twój psychologiczny profil poprzedniego życia po krótce:
Srogi charakter,(uważnie,ostrożnie,pilnie,dokładnie,starannie) ważyłesz jego decyzje w krytycznej sytucji
z dokładną samokontrolą i silnym byciem. Tacy ludzie byli ogólnie lubiani, ale nie zawsze kochani.

The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is to combat violence and disharmony in our world, to understand its roots and origins.
All global problems have similar origins.

Nauka jaką wniosłeś do teraźniejszej inkarnacji z poprzedniego życia:
Twoja lekcja to walka przemocy i dysharmonii w twoim świecie, by zrozumiec jej korzenie i początki.
Wszystkie masowe problemy maja podobne pochodzenie.

Do you remeber now?

Ciekawe, byłem egipcjaninem :D .

#34 Gość_Heavdesath

Gość_Heavdesath.

Napisano

A ja byłam męskim "amerykańcem"

I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern USA South-West around the year 1775. Your profession was that of a philosopher and thinker.
----------------------------------------------------------
Timid, constrained, quiet person. You had creative talents, which waited until this life to be liberated. Sometimes your environment considered you strange.
----------------------------------------------------------
Your main task is to make the world more beautiful. Physical and spiritual deserts are just waiting for your touch. Keep smiling!

Strona równie wiarygodna co powszechny Zegar śmierci. Mimo to opis tego człowieka bardzo pasuje do mojej postaci obecnie, ale już tak mam, że pasuje do mnie większość horoskopo-podobynch tekstów jeśli chodzi o charakter.

natalie.
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Your past life diagnosis:
I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern South Australia around the year 1700. Your profession was that of a shepherd, horseman or forester.
Person with huge energy, good in planning and supervising. If you were just garbage-man, you were chief garbage-man.
Your lesson is to learn humility and faith in spiritual principles. You should believe in higher reasons.
Do you remember now?

Proszę kogoś pomocnego, aby przetłumaczył dla mnie ten tekst.
Trochę z niego zrozumiałam, ale nie do końca.

Argentum.
  • Tematów: 7
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Nooo wlasnie jak to dokladnie jest? Zawsze jak patrze na samochody tooo bardzooo chce mi sie sciagac, chodz to raczej moja pasja, ale cos w tym wiecej jest... ;p nie uwazajcie mnie to za jakiegos idiote, ktory zabija ludzi, mam na mysli w pelni legalne i "bezpieczne" wyscigi.

A co w tym dziwnego? Sam to lubię i kręcą mnie 4 kółka...

Natalie w poprzednim wcieleniu była kobietą, urodziła się około roku 1700 na południu Australii. Była pastuchem , kawalerzystą albo leśniczym.

Dziwne...bo ja też też byłem pastuchem , kawalerzystą albo leśniczym tyle że na południu nowoczesnych Chin w 1200 roku....fajnie...

Dobra zabawy z tym, można się pośmiać ;)

Rukius.
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

<LOL> Ja mam wszystko kropka w kropkę to co Natalie...
Dziwne...Ta sama data urodzenia?
czy zwyczajne robienie ludzi w balona do tego stopnia że nie chciało im się nawet napisać więcej tych tekstów.
Natalie jeśli możesz to napisz jaką datę tam napisałaś albo chociaż dzień czy miesiąc.

Nieznajomy.
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

<LOL> Ja mam wszystko kropka w kropkę to co Natalie...
Dziwne...Ta sama data urodzenia?
czy zwyczajne robienie ludzi w balona do tego stopnia że nie chciało im się nawet napisać więcej tych tekstów.

Heh, a mnie poza dwoma pierwszymi zdaniami (ja byłem kobietą w Indiach, 875 r.) , wyszło dokładnie to samo co u Heavdesath. I BTW. do mnie też akurat prawie idealnie pasuje ten opis (tzn. chodzi mi o "brief psychological profile") :o

Rukius.
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Trudno się tam czegokolwiek dopatrywać, piszą takie cechy które pasują praktycznie do każdego.Nie ma napisanych żadnych wad z którymi nie chciał byś się zgodzić itd.

xalulax.
  • Tematów: 7
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

w klasie miałam koleżankę, która urodziła się w tym samym dniu co ja... i co teraz? byłyśmy razem w tym samym wcieleniu?
Afryka 1825r..... bezsensu :-/

ciemność.
  • Tematów: 21
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

W takim razie ja (i także Traper z tego forum) bo urodziliśmy się tego samego dnia (jednam w profilu wpisałem inną datę), byliśmy kobietą urodzoną w nowoczesnej zachodniej Rosji, około roku 975.

Bacha.
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern South Australia around the year 1700. Your profession was that of a shepherd, horseman or forester.
--------------------------------------------------------------------------------
Person with huge energy, good in planning and supervising. If you were just garbage-man, you were chief garbage-man.
--------------------------------------------------------------------------------
You are bound to learn to understand other people and to meet all difficulties of life with a joyful heart. You should help others by bringing them a spirit of joy.
Do you remember now?

hahaha xD fest ludzie maja w baniaczkach zeby wymyslac takie strony xD ktos mi powie kim bylam w tamtym wcieleniu haha xD

Bartos Krwawy.
  • Tematów: 16
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern Portugal around the year 1150. Your profession was that of a teacher, mathematician or geologist. Your brief psychological profile in your past life:
Inquisitive, inventive, you liked to get to the very bottom of things and to rummage in books. Talent for drama, natural born actor. The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
The world is full of ill and lonely people. You should help those, who are less fortunate than you are.
Kłamstwo i oszustwo

• Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Wejrzenie w swoje poprzednie wcielenia jest możliwe. Można to uzyskać poprzez jasnowidzenie (przykład jasnowidzenia to trans w hipnozie, jednakże jest to jasnowidzenie nieświadome).

DUCH SWIATLOSCI.
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Ale widzę nabieracie sie na bzdurna stronę.

Tylko nie mówcie ze w to wierzycie.

Kiedyś na forum pewnym za pomocą WAHADŁA sprawdzałem wcielenia i wyniki były zaskakujące.

Wystarczyło zdjęcie albo imię i nazwisko i adres.

Przepraszam ale jakaś strona z internetu nie namierzy was i podam wam od razu wasze wcielenie no sorry ale to jak chybił trafił.Pozdrawiam.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości oraz 0 użytkowników anonimowych