Skocz do zawartości


Zdjęcie

Magia czarna lub biała


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1

Maksi.
  • Postów: 15
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam panie i panów , chciałbym się dowiedzieć co nieco na temat magii która pomogłaby mi w miłości czarnej lub białej , wiem ze to dla nie których śmieszne ;d , i na pewno nie jeden napisze żebym dał sobie spokój ale nie zrezygnuje wiec proszę o pomoc. Wiec zakochałem się w pewnej aktorce ( żałosne wiem , nie tylko ja) , ale chciałbym po prostu użyć magii nawet jeśli może mi to czymś grozić lub mojej rodzinie( myślałem nad tym długo) , chciałbym w jakiś sposób użyć magi aby dostać tak jakby szanse... Choćby podajcie np. zaklęcia czy nie wiem , bo nie znam się na tym kompletnie...21278032 to mój numer gadu proszę o pomoc. I proszę piszcie z pomocą a nie z pouczeniem : \. Czekam na pomoc , pozdrawiam :)

PS: Piszę z konta kolegi, gdyż on mi na to pozwolił, a sam się nie lubi udzielać.

Użytkownik Maksi edytował ten post 10.03.2010 - 21:11

  • -1

#2

Sante.

    Veritas odit moras

  • Postów: 305
  • Tematów: 84
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Pierwsza zasada - Nie szkodzić.
Druga Zasada - Nigdy nikogo nie da się na siłę ogłupić , tym samym zmusić się do kochania.
Aktorka, eh też miałem o nich fantazje. Ale sądzę odpuść sobie bo to wyrządzi nie dość że krzywdę Tobie ale i innym.
  • 0



#3

Opiart.
  • Postów: 202
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Tak samo jak napisał Sante. Nie można tak po prostu wymówić zaklęcia. Pomyśl o innych, a nie tylko o sobie. Pozatym, jeśli jesteś chrześcijaninem, to masz zakaz używania magii, bez względu czy jest ona biała czy czarna.
  • 0

#4

Muhomorniczy..
  • Postów: 136
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Kiepska
Reputacja

Napisano