Skocz do zawartości


Zdjęcie

Okolice klasztoru pokamedulskiego w Wigrach


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1

Ireth.
  • Postów: 123
  • Tematów: 7
  • Płeć:Nieokreślona
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Całkiem niedawno w ramach praktyk terenowych z Uniwersytetu wyjechaliśmy na suwalszczyznę- konkretnie nocowaliśmy w budynku po klasztornym, który jest własnością (już niedługo) Domu Pracy Twórczej. Jako, że studiuję etnologię, tematem naszego wyajzdu było budownictwo ludowe, oraz miejscowe podania i legendy.