Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki teleskop wybrać na początek?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#1

Hyperion.
  • Postów: 135
  • Tematów: 33
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 7
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Chciałbym kupić teleskop w granicach 300 - 800 zł którym mógłbym oglądać planety w układzie słonecznym, mgławice, gromady gwiazd, itp. Uprzedzam że jestem początkującym astronomem, więc nie chciałbym, aby teleskop był zbyt skomplikowany. Z góry dziękuję za pomoc.
  • 0

#2

Dager.
  • Postów: 3079
  • Tematów: 64
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Zwróć się do jakiegoś forum skupiającego pasjonatów astronomii amatorskiej, gdzie znajdziesz wyczerpującą odpowiedź na każde pytanie z dziedziny sprzętowej, bo tam się udzielają praktycy.
  • 0



#3

Viranis.
  • Postów: 90
  • Tematów: 3
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Uciułaj jeszcze 200 to będziesz miał naprawdę dobrą Synte 8" na Dobsonie
  • 0

#4

Mr.Master.
  • Postów: 4
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam,to mój pierwszy post :)

Jak napisał kolega wyżej,polecam Syntę 8" na Dobsonie.Sam jej używam i jest wręcz boska :)
  • 0

#5

Dager.
  • Postów: 3079
  • Tematów: 64
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano