Skocz do zawartości


Członkowie sekty żydowskiej zamykali dzieci


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Aton

Gość_Aton.
  • Tematów: 0

Napisano

Przypadkiem wyszło na jaw, co robi sekta ortodoksyjnych żydów. 29-letni ortodoksyjny Żyd Elior Chen – nosi pejsy i chałat – stał na czele niewielkiej sekty, której siedziba znajdowała się w Jerozolimie. Wmówił swoim wyznawcom, że w małych dzieciach drzemią złe moce i najlepszym sposobem, żeby je wygnać, są wymyślne tortury. Szczegółowe instrukcje na ten temat wydawał na piśmie. Kazał zamykać dzieci w walizce na trzy dni, dźgać nożem.


Pracuję jako adwokat od 40 lat. Podczas całej mojej kariery nigdy nie słyszałem o czymś takim. To najstraszniejsza zbrodnia tego typu w historii Izraela – powiedział „Rzeczpospolitej” znany jerozolimski prawnik Uri Huppert.

Oto niektóre z metod „rabina”: bicie młotkiem, dźganie nożem i śrubokrętem, zmuszanie do jedzenia kału, zamykanie na trzy dni w walizce, biczowanie, przypalanie dłoni, lodowate prysznice, posypywanie ran sola, wpychanie do ust mycki i zaklejanie taśmą klejącą, wlewanie dzieciom alkoholu do gardła, dopóki nie zwymiotowały.

Sprawa zapewne nigdy nie wyszłaby na jaw, gdyby „rabin” nie przeholował. Obrażenia jednego z dzieci okazały się tak poważne, że zawieziono je do szpitala. Lekarze natychmiast wezwali policję. To był straszliwy widok. Główka trzylatka była zmiażdżona, kora mózgowa odsłonięta. Dziecko przeżyło, ale do końca życia będzie w stanie wegetacji – powiedział inspektor Mickey Rosenfeld, rzecznik izraelskiej policji.

Policjanci natychmiast pojechali do domu chłopca, gdzie znaleźli jego czteroletniego skatowanego braciszka. Okazało się, że w torturach brała udział ich matka, wyznawczyni Eliora Chena i jego kochanka w jednej osobie.

Sam przywódca sekty uciekł do Brazylii i schronił się wśród tamtejszych ultraortodoksów.