Skocz do zawartości


Zdjęcie

parapsychologia a chrześcijaństwo...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#1

***katrin***.
  • Postów: 5
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

witam, jestem nowicjuszem w tych tematach, wiec jakbym zdawała głupie pytania nie wysmiejcie mnie :)
chciałam spytać czy to co praktykują niektórzy na tym forum jest niezgodne z chrzescijaństwem, juz rozwijam:
np. czy nie grzeszymy przez oobe?
czy wiara w zjawiska psi jest zła? bo osobiscie znam księdza który uważa że sama aura jest wymysłem!!!!!!
przykładów może byc dużo, chyba wiadomo o co chodzi.
proszę o cierpliwość w odpowiedziach;)
pozdrawiam!!!!!!
  • 0

#2

Berith.
  • Postów: 1115
  • Tematów: 26
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Jeśli nawet ktoś jest tym chrześcijaninem/katolikiem i ślepo wierzy w to co się tam mówi, to nie powinien widzieć niczego złego w doskonaleniu się! Sam Bóg powiedział, że dał nam rozum abyśmy panowali nad światem i się rozwijali... Było też coś o talentach itp. Dlaczego więc nie mamy praktykować chodźby oobe?
  • 0

#3

Vogue.
  • Postów: 34
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Każdy ma w tym temacie inne zdanie - zależy od osoby, którą pytasz. No ale nie wymyślam ;) Uważam, że jeśli parapsychologia jest zła, to tylko konkretne czynności. Rozmowy z duchami mogą zakłócać zaświaty, może reszcie się to nie podobać, jeśli w ogóle istnieją. To jakby naruszenie życia. Ale nie widzę niczego złego w OOBE... ;D
  • 0

#4

dlp.
  • Postów: 91
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Eeee tam... Nie ma znaczenia czy "doskonalisz się" przez ślepą wiarę w tą czy w tamtą czysto teoretyczną opowieść... Efekt - jaki by nie był - z pewnością będzie taki sam :D
  • 0

#5 Gość_eru75

Gość_eru75.
  • Tematów: 0

Napisano

wymysłem!!!!!!(...)pozdrawiam!!!!!!

Bardzo Cię proszę o nienadużywanie znaków interpunkcyjnych :)
  • 0

#6

***katrin***.